Szanowni Państwo!
Urząd Miejski w Gdańsku pracuje. Wszystkie zadania są realizowane.
Z uwagi na bezpieczeństwo pewnym ograniczeniom podlega bezpośrednia obsługa klienta.
Zalecamy kontakt elektroniczny. W przypadku kiedy wizyta osobista jest niezbędna, przypominamy o konieczności umówienia się na wizytę:
Informacja w języku angielskim: informacja w języku angielskim (1.04 MB)
Informacja w języku rosyjskim: informacja w języku rosyjskim (1.05 MB)
REZERWACJA WIZYT przez Portal informacyjny www.gdansk.pl
▪ pisma zwykłe, skargi i wnioski / e-mail: umg@gdansk.gda.pl
▪ pisma/wnioski wymagające podpisu / Platforma ePUAP
▪ Chcąc uzyskać informację (jak załatwić sprawę) skontaktuj się z Gdańskim Centrum Kontaktu (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu) / e-mail: kontakt@gdansk.gda.pl, zgłoś sprawę do Gdańskiego Centrum Kontaktu, tel. (58) 524 45 00.
▪ We wszystkich sprawach merytorycznych związanych z pracą wydziałów i biur Urzędu Miejskiego prosimy nawiązywać kontakt telefoniczny lub mailowy / książka adresowa Urzędu Miejskiego w Gdańsku
▪ Wgląd do tablic ogłoszeń udostępnionych w Urzędzie Miejskim w Gdańsku możliwy jest po wcześniejszym umówieniu - tel. (58) 323 60 19 lub 20 albo poprzez adres: wso@gdansk.gda.pl
PŁATNOŚCI
Opłaty, w tym podatek od nieruchomości, można dokonywać online za pośrednictwem strony internetowej Płatności online Urzędu Miejskiego w Gdańsku oraz przez bankowość elektroniczną. Ponadto podatek od nieruchomości można wpłacać bez prowizji w kilkunastu placówkach banku PEKAO rozlokowanych na terenie miasta.
WYDZIAŁ KOMUNIKACJI
Referat Rejestracji Pojazdów:
- obsługa bezpośrednia klienta dotycząca wszystkich spraw związanych z rejestracją pojazdów odbywa się po wcześniejszym internetowym zarezerwowaniu wizyty za pośrednictwem strony internetowej Portalu informacyjnego www.gdansk.pl lub telefon całodobowy (58) 52 44 500
- odbiór dowodu rejestracyjnego
- w przypadku pojazdów nowych i sprowadzonych z zagranicy możliwa jest również rezerwacja terminu wizyty pod numerem telefonu: (58) 323 71 70
- informacja telefoniczna rejestracji pojazdów pod numerem telefonu: (58) 323 71 70
Referat Praw Jazdy:
- obsługa bezpośrednia klienta dotycząca wszystkich spraw związanych z prawami jazdy odbywa się po wcześniejszym internetowym zarezerwowaniu wizyty za pośrednictwem strony internetowej Portalu informacyjnego www.gdansk.pl lub telefon całodobowy (58) 52 44 500
- odbiór prawa jazdy oraz wydawanie numeru Profilu Kandydata na Kierowcę (PKK) bez umówienia w ZOM Nr 4 przy ul.Wilanowskiej 2
- informacja telefoniczna praw jazdy pod numerem telefonu: (58) 323 71 52
Referat Transportu i Nadzoru:
- obsługa bezpośrednia klienta dotycząca wszystkich spraw związanych z licencjami na transport drogowy odbywa się po wcześniejszym internetowym zarezerwowaniu wizyty za pośrednictwem strony internetowej Portal informacyjny www.gdansk.pl lub telefon całodobowy (58) 52 44 500
- informacja dotycząca spraw związanych z transportem pod numerem: (58) 323 71 95
Nabycie lub zbycie pojazdu oraz rejestracja pojazdu sprowadzonego z terytorium UE
Od 1 stycznia 2021 r. powraca termin 30 dni na rejestrację pojazdu sprowadzonego z terytorium UE oraz zawiadomienie o nabyciu i zbyciu pojazdu zarejestrowanego w kraju. Zgłoszenie nabycia lub zbycia pojazdu można przesłać drogą pocztową lub poprzez platformę EPUAP.
Upłynięcie terminu ważności
W przypadku, gdy ważność:
- prawa jazdy
- pozwolenia na kierowanie tramwajem,
- zezwolenia na kierowanie pojazdem uprzywilejowanym lub pojazdem przewożącym wartości pieniężne
- świadectwa kierowcy
- legitymacji instruktora nauki jazdy
- legitymacji egzaminatora
- zaświadczenia o wpisie do ewidencji instruktorów techniki jazdy (świadectwa instruktora techniki jazdy)
- uprawnień do kierowania pojazdami
- wpisu w prawie jazdy kodu 95 potwierdzającego uzyskanie kwalifikacji wstępnej, kwalifikacji wstępnej przyspieszonej, kwalifikacji wstępnej uzupełniającej, kwalifikacji wstępnej uzupełniającej przyspieszonej albo ukończenie szkolenia okresowego
– upływa w okresie obowiązywania stanu zagrożenia epidemicznego albo stanu epidemii, ważność tych dokumentów, uprawnień i wpisu ulega przedłużeniu do dnia upływu 60 dni od dnia odwołania stanu zagrożenia epidemicznego, w przypadku, gdy nie zostanie ogłoszony stan epidemii albo stanu epidemii. Podstawa prawna: Ustawa z dnia 16 kwietnia 2020 r. o szczególnych instrumentach wsparcia w związku z rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-CoV-2.
Czasowa rejestracja pojazdu:
dokonana na podstawie art. 74 ust. 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2020 r. poz. 110, 284 i 568), oraz wydane podczas tej rejestracji pozwolenie czasowe i zalegalizowane tablice rejestracyjne, zachowują ważność na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w okresie do 14 dni od dnia odwołania stanu zagrożenia epidemicznego lub stanu epidemii, jeżeli termin ważności czasowej rejestracji upłynął w okresie obowiązywania stanu zagrożenia epidemicznego lub stanu epidemii. Czasowa rejestracja pojazdu, o której mowa powyżej, zachowuje ważność w okresie do 14 dni od dnia odwołania stanu zagrożenia epidemicznego lub stanu epidemii, jeżeli pojazd posiada ważne badania techniczne. Podstawa prawna: Ustawa z dnia 16 kwietnia 2020 r. o szczególnych instrumentach wsparcia w związku z rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-CoV-2.
WYDZIAŁ URBANISTYKI I ARCHITEKTURY
- Wydawanie : zatwierdzonych projektów wraz z decyzją o pozwoleniu na budowę odbywa się we wtorki i piątki w godz. 12.30-14.00 (po wcześniejszym umówieniu terminu pod nr tel. (58) 323 64 48) ,
- projektów do poprawy we wtorki i piątki w godz. 10.00-11.35 (po wcześniejszym umówieniu terminu pod nr tel. (58) 323 64 51). Wejście C, parter, pokój 37
- Postępowania administracyjne prowadzimy na bieżąco. Informacje dla stron postępowania udzielane są telefonicznie lub mailowo u osoby prowadzącej sprawę. W wyjątkowych sytuacjach możliwe jest uzyskanie informacji o prowadzonym postępowaniu osobiście (w tym przeglądanie akt prowadzonego postępowania) po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu u osoby prowadzącej sprawę (książka telefoniczna Urzędu Miejskiego w Gdańsku).
- Wszelkie zaświadczenia oraz wypisy i wyrysy z planu miejscowego wysyłane są pocztą lub poprzez ePUAP (w przypadku braku opłaty skarbowej wnioskodawca dostarcza potwierdzenie mailem).
WYDZIAŁ ŚRODOWISKA
Wszystkie zadania realizowane są drogą korespondencyjną. Informacje udzielane są telefonicznie lub mailowo (sekretariat tel: (58) 768 82 00, wosr@gdansk.gda.pl).
Obsługa bezpośrednia klienta po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu terminu z pracownikiem merytorycznym - kontakt za pośrednictwem sekretariatu lub bezpośrednio z pracownikiem merytorycznym (numery dostępne na stronie internetowej oraz na drzwiach siedziby wydziału przy ul. Piekarniczej 16).
URZĄD STANU CYWILNEGO
Zalecamy kontakt telefoniczny, 58 323 61 42 lub korespondencyjny (pocztą tradycyjną lub elektroniczną usc@gdansk.gda.pl, Platforma ePUAP), w zakresie:
- wydania odpisu aktu stanu cywilnego,
- wydania zaświadczenia o stanie cywilnym,
- wydania zaświadczenia o danych zamieszczonych lub niezamieszczonych w rejestrze
- zmiany imion i nazwisk.
Rejestracja zgonów – Nowy Ratusz ul. Wały Jagiellońskie 1, 80-853 Gdańsk - od poniedziałku do piątku w godzinach pracy urzędu - wejście od parkingu. Kontakt w sprawie rejestracji zgonu - e-mail: grzegorz.graefling@gdansk.gda.pl lub tel. 58 323 70 03.
Rejestracja urodzeń – na podstawie elektronicznego zgłoszenia urodzenia (Serwis Rzeczypospolitej Polskiej). Odbiór dokumentów: w wersji elektronicznej na skrzynkę ePUAP lub listem poleconym na adres korespondencyjny lub osobiście, po uzyskaniu informacji z Urzędu Stanu Cywilnego: tel. 58 323 60 32, 58 323 60 33, 58 323 65 11.
Powrót do nazwiska noszonego przed zawarciem małżeństwa (po rozwodzie), po umówieniu terminu wizyty pod numerem telefonu 58 323 65 41.
Wpisy zagranicznych aktów stanu cywilnego drogą korespondencyjną lub po umówieniu terminu wizyty: tel. 58 323 65 00.
Złożenie wniosku oraz odbiór odpisu aktu stanu cywilnego: 58 323 6137, 58 323 6138, 58 323 6139. Rezerwacja internetowa przez Portal informacyjny www.gdansk.pllub telefoniczna 58 52 44 500.
Wydanie zaświadczeń do ślubu konkordatowego i ustalenie terminu ślubu odbywa się w Urzędzie Stanu Cywilnego po wcześniejszym umówieniu terminu wizyty: tel. 58 323 61 52, 58 323 61 51, 58 323 65 05 lub e-mail: usc@gdansk.gda.pl
Zmiana w liczbie gości na uroczystościach ślubnych w Nowym Ratuszu:
Uroczystości ślubne od 24 października 2020 r. odbywają się wyłącznie w obecności Pary Młodej, świadków i kierownika Urzędu Stanu Cywilnego.
Obowiązuje nakaz zasłaniania ust i nosa zarówno na terenie otwartym jak i w pomieszczeniach budynku.
WYDZIAŁ SPRAW OBYWATELSKICH
- Odbiór dowodów osobistych odbywa się w tym Zespole Obsługi Mieszkańców, w którym złożono wniosek. Wnioski złożone elektronicznie przez ePUAP realizowane są w budynku przy ul. Nowe Ogrody 8/12.
Rezerwacja wizyty przez Portal informacyjny www.gdansk.pl
- Pozostałe sprawy dotyczące dowodu osobistego (w tym złożenie wniosku o wymianę) realizujemy elektronicznie za pośrednictwem Platformy ePUAP lub po wcześniejszej rezerwacji wizyty przez Portal informacyjny www.gdansk.pl
- Zgłoszenia zameldowania, wymeldowania, wyjazdu za granicę i powrotu z tego wyjazdu, zaświadczenia z ewidencji ludności obsługujemy po wcześniejszej rezerwacji wizyty przez Portal informacyjny www.gdansk.pl
- Zaświadczenie o zameldowaniu, wymeldowaniu, numerze PESEL, innych danych wnioskodawcy zawartych w rejestrze mieszkańców realizujemy również elektronicznie przez pismo ogólne na stronie internetowej Profilu Zaufanego lub listownie za pośrednictwem Poczty Polskiej.
Zaświadczenia wydawane są po uiszczenia należnej z tego tytułu opłaty skarbowej w wysokości 17 zł. Opłatę należy wnieść na rachunek Urzędu Miejskiego: 31 1240 1268 1111 0010 3877 3935, a dowód wpłaty dołączyć do wniosku. Szczegóły oraz wymagane dokumenty w procedurze urzędowej Zaświadczenie z ewidencji ludności zawierające odpis danych wnioskodawcy.
- Zaświadczenie o własnym zameldowaniu (w języku polskim) można również pobrać samodzielnie (bez opłaty) na stronie internetowej Serwisu Rzeczypospolitej Polskiej w zakładce Pobierz dokument o zameldowaniu. Zaświadczenie to zawiera imiona, nazwisko, adres zameldowania i numer PESEL.
- Udostępnienie danych z ewidencji ludności realizujemy: elektronicznie przez pismo ogólne na stronie internetowej Profilu Zaufanego lub listownie za pośrednictwem Poczty Polskiej. Szczegóły oraz wymagane dokumenty w procedurze urzędowej Udostępnianie danych z ewidencji ludności.
- Obsługa bezpośrednia Przedsiębiorców w sprawach związanych z działalnością gospodarczą oraz wpisem do ewidencji obiektów noclegowych odbywa po wcześniejszej rezerwacji wizyty przez Portal informacyjny www.gdansk.pl
- Potwierdzanie profilu zaufanego – rezerwacji wizyty przez Portal informacyjny www.gdansk.pl
WYDZIAŁ BUDŻETU MIASTA I PODATKÓW
Referat Wymiaru Podatków
Deklaracje, pisma oraz korespondencja w sprawie podatku od nieruchomości osób prawnych, podatku rolnego, leśnego, podatku od środków transportowych realizowane są za pośrednictwem poczty lub platformy ePUAP,
Wnioski i korespondencja w sprawie opłaty skarbowej realizowane są za pośrednictwem poczty lub platformy ePUAP.
Czynności, które wymagają osobistego stawienia, w tym zapoznanie się z materiałem dowodowym, realizowane są po wcześniejszym telefonicznym umówieniu terminu wizyty:
- tel. (58) 323 62 47, (58) 323 65 48 – podatek od nieruchomości (osoby prawne),
- tel. (58) 323 65 86 - podatek od środków transportowych,
- tel. (58) 323 62 50 - podatek rolny i leśny,
- tel. (58) 323 62 36 - opłata skarbowa,
- tel. (58) 323 62 48, (58) 323 62 50 – ulgi podatkowe.
Referat Wymiaru Podatku od Nieruchomości Osób Fizycznych
We wszelkich sprawach dotyczących podatku od nieruchomości, w szczególności prawidłowego wypełnienia druków IN-1, ZIN-1, ZIN-2, ZIN-3, zalecany jest kontakt elektroniczny za pośrednictwem maila wbmp@gdansk.gda.pl lub kontakt telefoniczny pod numerem telefonu:
- umieszczonym w książce telefonicznej na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Gdańsku
- umieszczonym pod imieniem i nazwiskiem osoby upoważnionej do podpisu decyzji w sprawie podatku od nieruchomości lub nakazie płatniczym w sprawie łącznego zobowiązania pieniężnego.
Obsługa bezpośrednia podatników odbywa się na Sali Obsługi Mieszkańców, ul. Nowe Ogrody 8/12, parter, stanowisko 11, po wcześniejszym internetowym zarezerwowaniu wizyty za pośrednictwem strony https://www.gdansk.pl/rezerwacja lub pod numerem telefonu 58 52 44 500.
Referat Egzekucji
- Postępowania egzekucyjne w administracji prowadzone są na bieżąco.
- Bezpośrednia obsługa klienta w pokoju nr 10 w budynku przy ul. Wały Jagiellońskie 1 (Wozownia), 80-803 Gdańsk, tel. (58) 323 71 02, (58) 323 71 03.
WYDZIAŁ FINANSOWY
Referat Dochodów Podatkowych:
- Wystawianie i wydawanie: zaświadczeń podatkowych, po wcześniejszej rezerwacji wizyty pod numerem telefonu: (58) 323 65 35
Referat Dochodów Budżetowych:
- Wystawianie i wydawanie zaświadczeń niepodatkowych, po wcześniejszej rezerwacji wizyty pod numerem telefonu: (58) 323 62 67
WYDZIAŁ GOSPODARKI KOMUNALNEJ
Gospodarka Odpadami
Obsługa w Biurze Obsługi Klienta Systemu Gospodarki Odpadami Komunalnymi przy ul. Partyzantów 36D wyłącznie po umówieniu pod nr telefonu: (58) 731 64 64.
Uwaga! Wypełnioną deklaracje lub inne dokumenty można zostawić we wrzutni znajdującej się przy drzwiach budynku przy ul. Partyzantów 36A.
Worki na odpady komunalne wydawane będą przy drzwiach przez pracownika urzędu.
Mieszkania komunalne
Referat Lokalowy (ul. Partyzantów 74B) przyjmuje Klientów wyłącznie po umówieniu pod nr tel.: (58) 323 69 09 lub bezpośrednio przez stronę internetową przez Portal informacyjny www.gdansk.pl
Uprzejmie prosimy nie dostarczać, bez wezwania, żadnych dokumentów osobiście do Referatu Lokalowego. Wnioski i wszelkie dokumenty należy przekazywać pocztą na adres: Urząd Miejski w Gdańsku, Wydział Gospodarki Komunalnej, 80-803 Gdańsk, ul. Nowe Ogrody 8/12 lub do wrzutni usytuowanej w budynku przy ul. Nowe Ogrody 8/12.
Referat Handlu
Referat Handlu, przy ul. Kartuskiej 5, na bieżąco proceduje m.in. usługi:
- wydawania i cofania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych
- wydawania decyzji w sprawie wygaśnięcia zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych
- wydawania zaświadczeń potwierdzających dokonanie opłaty, za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych
- zawierania i obsługi umów na umieszczanie nośników reklamy na nieruchomościach Miasta
i przyjmuje Klientów wyłącznie po umówieniu pod nr tel.: (58) 526 80 90.
WYDZIAŁ SKARBU
Opłaty z tytułu jednorazowej opłaty za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności czy opłatę za użytkowanie wieczyste, można dokonywać online za pośrednictwem strony internetowej Płatności online Urzędu Miejskiego w Gdańsku oraz przez bankowość elektroniczną. Ponadto wpłacać można bez prowizji w kilkunastu placówkach banku PEKAO rozlokowanych na terenie miasta.
Kontakt telefoniczny pod nr (58) 323 63 79, (58) 323 63 93 - sekretariat lub na adres mailowy ws@gdansk.gda.pl, złożenie korespondencji oraz obsługa bezpośrednia na Sali Obsługi Mieszkańców, ul. Nowe Ogrody 8/12, parter, stanowisko 12
Wszelkie procedury Wydziału Skarbu można znaleźć na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Gdańsku
Wizyty klientów po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym:
- sprzedaży nieruchomości (lokali, terenów) nr tel. (58) 323 6332; (58) 323 6334; (58) 323 6335; (58) 323 6336
- regulacji stanu prawnego nieruchomości nr tel. (58) 323 6329; (58) 323 66 29
- przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nr tel. (58) 323 62 70; (58) 323 6271
- użytkowanie wieczyste nr tel. 58 323 62 25; nr tel. 58 323 62 26; 58 323 62 27; 58 323 62 74
Profil zaufany można założyć:
- przy pomocy bankowości elektronicznej
- osobiście, po rezerwacji wizyty przez Portal informacyjny www.gdansk.pl
- za pośrednictwem Poczty Polskiej w trzech prostych krokach:
- załóż konto na platformie Envelo;
- potwierdź tożsamość --> Pójdź na pocztę z dowodem osobistym lub paszportem i załóż Konto Zaufane Envelo;
- aktywuj profil--> Zaloguj się do Envelo, a następnie wejdź w ustawienia konta i aktywuj Profil Zaufany.
- Można również uzyskać profil zaufany ważny tymczasowo. Wniosek o profil zaufany składany jest online na stronie internetowej Profilu Zaufanego i potwierdzany w rozmowie wideo z urzędnikiem. Wideokonferencja odbywa się przez aplikacje Skype lub Microsoft Teams. Wszystkie informacje na temat nowej usługi tymczasowego profilu zaufanego znajdują się na stronie internetowej Serwisu Rzeczypospolitej Polskiej w zakładce TYMCZASOWY PROFIL ZAUFANY
ul. Nowe Ogrody 8/12
80-803 Gdańsk
tel. informacja / Gdańskie Centrum Kontaktu: +48 58 52 44 500
fax: +48 58 302 39 41
NIP 583-00-11-969
Regon (Urzędu Miejskiego) - 000598463
Regon (Miasta Gdańska) - 191675570
e-mail: umg@gdansk.gda.pl
adres www: www.gdansk.pl
adres BIP www: www.bip.gdansk.pl
Elektroniczna skrzynka podawcza
Adres elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP:
/UMGDA/SkrytkaESP
Do pobrania: Adresy elektronicznych skrzynek podawczych ePUAP jednostek organizacyjnych Miasta Gdańska (21.51 KB)
- Zespół Obsługi Mieszkańców Nr 1, ul. Partyzantów 74
- Zespół Obsługi Mieszkańców Nr 2, ul. Milskiego 1
- Zespół Obsługi Mieszkańców Nr 3, ul. Nowe Ogrody 8/12
- Zespół Obsługi Mieszkańców Nr 4, ul. Wilanowska 2
Urząd Miejski w Gdańsku pracuje w dniach i godzinach zgodnie z zarządzeniem Nr 331/17 Prezydenta Miasta Gdańska z dnia 1 marca 2017 r. w sprawie ustalenia godzin przyjęć Klientów przez pracowników Urzędu Miejskiego w Gdańsku:
Dzień tygodnia | Godziny pracy |
---|---|
poniedziałek | 8.00 - 16.00 |
wtorek | 8.00 - 16.00 |
środa | 8.00 - 17.00 |
czwartek | 8.00 - 16.00 |
piątek | 8.00 - 15.00 |
Wyjątki:
W czwartki w godzinach od 9.00 do 14.00 nie przyjmują Klientów pracownicy:
- Referatu Lokalowego Wydziału Gospodarki Komunalnej,
- Referatu Dochodów Podatkowych i Referatu Dochodów Budżetowych Wydziału Finansowego,
- Referatu Wymiaru Podatków Wydziału Budżetu Miasta i Podatków,
- Referatu Wymiaru Podatku od Nieruchomości Osób Fizycznych Wydziału Budżetu Miasta i Podatków,
- Wydziału Skarbu,
- Wydziału Urbanistyki i Architektury,
- Biura Miejskiego Konserwatora Zabytków.
Ponadto Wydział Urbanistyki i Architektury oraz Biuro Miejskiego Konserwatora Zabytków nie przyjmuje interesantów we wtorki.
Dodatkowo w czwartki nie przyjmują interesantów wyznaczeni pracownicy Referatu Bezprzetargowej Sprzedaży Lokali i Gruntów Wydziału Skarbu oraz Referatu Zasobów Geodezyjnych Wydziału Geodezji w zakresie obsługi jednostek wykonawstwa geodezyjnego, a także Zespół Uzgadniania Dokumentacji Projektowej.
Powyższe wyłączenia nie dotyczą sekretariatów wydziałów, kierowników referatów oraz dyrektorów wydziałów i ich zastępców.
Pracownicy Wydziału Gospodarki Komunalnej Referatu Logistyki Systemu Gospodarowania Odpadami Komunalnymi oraz Referatu Wymiaru Opłat za Gospodarowanie Odpadami Komunalnymi, przy ul. Partyzantów 36, pracują od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00. Dodatkowo w środy wyznaczone zostały dyżury pracowników obsługi klienta oraz Wymiaru Opłat w godzinach od 15.00 do 16.30.
Miejski Rzecznik Konsumentów przyjmuje interesantów:
- Nowy Ratusz
ul. Wały Jagiellońskie 1
80-853 Gdańsk
pokój nr 103 (parter)
tel.: +48 58 323 70 11
fax: +48 58 305 34 52
Dzień tygodnia | Godziny pracy |
---|---|
poniedziałek | 8.00 - 16.00 |
wtorek | nie przyjmuje |
środa | 10.00 - 17.00 |
czwartek | 8.00 - 16.00 |
piątek | nie przyjmuje |
Biuro Rzeczy Znalezionych znajduje się w siedzibie URZĘDU MIEJSKIEGO w GDAŃSKU
e-mail: brz@gdansk.gda.pl
INFORMACJE BIURA RZECZY ZNALEZIONYCH
-
WYDZIAŁ BEZPIECZEŃSTWA I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO
ul. Wyspiańskiego 9A, p. 119
poniedziałek – czwartek w godz. 8.00 – 16.00
piątek w godz. 8.00 – 15.00
tel. +48 58 778 60 30; tel. kom. 798 122 027