Skargi na temat funkcjonowania Urzędu Miejskiego - miejsce złożenia

Skargi można składać pisemnie w następujących filiach Urzędu Miejskiego w Gdańsku:

ZESPÓŁ OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW NR 1
ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk
Informacja - parter
tel.: (+48 58) 323 69 00

ZESPÓŁ OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW NR 2
ul. Milskiego 1
80-809 Gdańsk
Informacja
tel.: (+48 58) 323 71 70

ZESPÓŁ OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW NR 3
ul. Nowe Ogrody 8/12
80-803 Gdańsk
pokój nr 20
tel.: (+48 58) 323 60 70

ZESPÓŁ OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW NR 4
ul. Wilanowska 2
80-809 Gdańsk
Informacja
tel.: (+48 58) 323 71 30

Zapraszamy również do wyrażania swoich opinii w formie elektronicznej. Jeśli mają Państwo jakieś uwagi (komentarze, skargi, propozycje itp.) dotyczące funkcjonowania Urzędu Miejskiego, działalności władz miasta, proszę przesłać je drogą elektroniczną na adres wso@gdansk.gda.pl lub telefonicznie pod numer 58 323 60 70. Zachęcamy również do wypełnienia ankiety "Opinia o nas", w której możecie Państwo wyrazić swoją opinię na temat pracy poszczególnych wydziałów, referatów i oddziałów Urzędu Miejskiego w Gdańsku.

Metryczka publikacji