Skargi na temat funkcjonowania Urzędu Miejskiego - miejsce złożenia

Zarządzenie Nr 330/24 Prezydenta Miasta Gdańska z dnia 20 lutego 2024 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków

Skargi można składać pisemnie w następujących filiach Urzędu Miejskiego w Gdańsku:

Zespół Obsługi Mieszkańców Nr 1
ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk
Informacja - parter
tel.: (+48 58) 323 69 00

Zespół Obsługi Mieszkańców Nr 2
ul. Milskiego 1
80-809 Gdańsk
Informacja
tel.: (+48 58) 323 71 70

Zespół Obsługi Mieszkańców Nr 3
ul. Nowe Ogrody 8/12
80-803 Gdańsk
parter, pokój nr 20
tel.: (+48 58) 323 60 70

Zespół Obsługi Mieszkańców Nr 4
ul. Wilanowska 2
80-809 Gdańsk
Informacja
tel.: (+48 58) 323 71 30

Zapraszamy również do wyrażania swoich opinii w formie elektronicznej. Jeśli mają Państwo jakieś uwagi (komentarze, skargi, propozycje itp.) dotyczące funkcjonowania Urzędu Miejskiego w Gdańsku, działalności władz miasta, proszę przesłać je drogą elektroniczną na adres wso@gdansk.gda.pl lub telefonicznie pod numerem (+48 58) 323 60 70. Zachęcamy również do wypełnienia ankiety "Opinia o nas", w której możecie Państwo wyrazić swoją opinię na temat pracy poszczególnych wydziałów, referatów i oddziałów Urzędu Miejskiego w Gdańsku.

Metryczka publikacji