Gdańskie Centrum Kontaktu przyjmuje zgłoszenia przez całą dobę pod numerem telefonu: 58 52 44 500 oraz e-mail: kontakt@gdansk.gda.pl
Gdańskie Centrum Kontaktu przyjmuje zgłoszenia dotyczące wszelkich nieprawidłowości funkcjonowania elementów infrastruktury miasta i przekazuje dyspozycje odpowiednim służbom. W przypadku gdy sprawa dotyczy terenu nieznajdującego się w zakresie działań Urzędu Miejskiego w Gdańsku i jego jednostek, Gdańskie Centrum Kontaktu informuje osobę zgłaszającą do jakiej instytucji zwrócić się w konkretnej sytuacji.
Aplikacja Gdańskie Centrum Kontaktu
Zauważyłeś: zalaną ulicę, zalegający śnieg, zaśmiecenie, dziurę w jezdni, porzucone auto itp.?
Skorzystaj z Aplikacji Gdańskie Centrum Kontaktu - samodzielnej aplikacji internetowej i mobilnej, służącej do utrzymania czystości i ładu na terenie miasta. W łatwy sposób przekaż informację o lokalizacji i szczegółach problemu. Wystarczy, że wskażesz na mapie miejsca, które chcesz zgłosić np. zalegania nieczystości latem lub śniegu / oblodzenia zimą, dewastacji, uszkodzenia nawierzchni jezdni itp., a Twoje zgłoszenie trafi do właściwych służb, które zajmą się sprawą.