|
Miejski Rzecznik Konsumentów adres korespondencyjny: 80-803 Gdańsk |
Godziny przyjęć:
- poniedziałek - od 8:00 do 16:00
- środa - od 10:00 do 17:00
- czwartek - od 8:00 do 16:00
Miejski Rzecznik Konsumentów udziela konsumentom porad i informacji telefonicznie w godzinach pracy biura oraz - wyłącznie po wcześniejszym umówieniu - osobiście w swojej siedzibie.
Na adres mrk@gdansk.gda.pl można przesyłać uzupełnienia do złożonych już wniosków o interwencję bądź inne informacje, związane z prowadzoną w biurze sprawą konsumenta (pod tym adresem nie są udzielane porady konsumenckie).
Zalecamy korzystanie przede wszystkim z porad, zamieszczonych m.in. na naszej stronie oraz porad telefonicznych. Terminy wizyt osobistych prosimy ustalać telefonicznie pod numerem (+48 58) 323 70 11 w godzinach pracy biura.
Ogólnopolska Infolinia Konsumencka tel.: 801 440 220, 222 66 76 76
Infolinia jest czynna w dni powszednie w godzinach 10:00-18:00. Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora osoby dzwoniącej.
Pomoc w języku angielskim: Your rights in Poland – CONSUMER GUIDE
Pomoc w języku ukraińskim: Ваші права в Польщі – ПОСІБНИК ДЛЯ СПОЖИВАЧА
W celu uzyskania porady drogą elektroniczną, uprzejmie prosimy o korzystanie z formularzy dostępnych na stronie http://www.poradydlakonsumentow.pl/