Rozstrzygnięcie konkursu ofert na realizację zadań w latach 2021-2023 z zakresu zdrowia publicznego prowadzonego w ramach Szczegółowego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii dla Gminy Miasta Gdańska na rok 2021
Prezydent Miasta Gdańska ogłasza rozstrzygnięcie konkursu na realizację zadań publicznych w latach 2021-2023 z zakresu zdrowia publicznego prowadzonego w ramach Szczegółowego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii dla Gminy Miasta Gdańska na rok 2021
Do pobrania:
wyniki oceny merytorycznej konkursu dotyczące następujących zadań:
- rozstrzygnięcie konkursu_2.2_BIP (397.62 KB)
- rozstrzygnięcie konkursu_2.11_BIP (391.85 KB)
- rozstrzygnięcie konkursu_2.15_BIP (395.04 KB)
- rozstrzygnięcie konkursu_3.2_BIP (393.67 KB)
- rozstrzygnięcie konkursu_3.4_BIP (393.45 KB)
- rozstrzygnięcie konkursu_3.11_BIP (397.36 KB)
- rozstrzygnięcie konkursu_3.17_BIP (395.64 KB)
Oferty na realizację zadań publicznych w latach 2021-2023 z zakresu zdrowia publicznego prowadzonego w ramach Szczegółowego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii dla Gminy Miasta Gdańska na rok 2021 podlegają procedurze odwoławczej. Odwołania należy składać w systemie Witkac.pl w ciągu 3 dni roboczych, tj. w dniach 16-20.07.2021 r. Potwierdzenie złożenia odwołania w formie papierowej należy dostarczyć w dn. 21.07.2021 r. do ogłaszającego konkurs do Zespołu Obsługi Mieszkańców Nr 3 – ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk.