Urząd Miejski w Gdańsku
ul. Nowe Ogrody 8/12
80-803 Gdańsk
Herb Miasta Gdańska
Informacja/Gdańskie Centrum Kontaktu:
tel: +48 58 52 44 500,
fax: +48 58 302 39 41,
e-mail: umg@gdansk.gda.pl
elek. skrzynka podawcza ePUAP:
/UMGDA/SkrytkaESP

Zawiadomienie o wszczęciu postępowania w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego

OBWIESZCZENIE

Stosownie do art. 49 i 61 § 4 Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. 2024 poz. 572), w związku z art. 53 ustawy z dnia 27-03-2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. 2023 r., poz. 977 ze zmianami)

Prezydent Miasta Gdańska  zawiadamia, że:

na wniosek Dyrekcji Rozbudowy Miasta Gdańska działającej w imieniu i na rzecz Gminy Miasta Gdańska z dnia 17-05-2024r (RPW/204282/2024), zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego polegającej na budowie odcinków: sieci elektroenergetycznej w ramach inwestycji pn. „Budowa kanalizacji deszczowej w ulicy Stromej w Gdańsku”, na terenie działek nr: 7, 6/6, 6/27, 10, 6/43, 6/42 obręb 0319 oraz dziełek nr: 17, 18, 9, 23, 25/1, 26/3, 4, 51, 19, 29 obręb 00314 w Gdańsku w rejonie ulicy Stromej, Gdańsk- Św. Wojciech.

Informację o inwestycji można uzyskać telefonicznie w godzinach pracy tut. Urzędu pod nr 58 32 36 457. Strony mogą składać ewentualne wnioski lub zastrzeżenia dot. ww. sprawy za pośrednictwem poczty, przez platformę e-PUAP lub w Kancelarii Urzędu, w terminie 7 dni od dokonania obwieszczenia.

Zgodnie z art.49 k.p.a., zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia tj. od dnia 25-06-2024r.

Metryczka publikacji