Urząd Miejski w Gdańsku
ul. Nowe Ogrody 8/12
80-803 Gdańsk
Herb Miasta Gdańska
Informacja/Gdańskie Centrum Kontaktu:
tel: +48 58 52 44 500,
fax: +48 58 302 39 41,
e-mail: umg@gdansk.gda.pl
elek. skrzynka podawcza ePUAP:
/UMGDA/SkrytkaESP

Zawiadomienie o wydaniu decyzji w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego

OBWIESZCZENIE

Zgodnie z art. 49 z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 572), w związku z art. 53 ust.1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 977 z późn. zm.)

PREZYDENT MIASTA GDAŃSKA

zawiadamia o wydaniu decyzji nr WUiA-V.6733.74-6.2024.BG.335544 z dnia 22.10.2024 r. w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego o znaczeniu lokalnym polegającą na budowie sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią ścieków na terenie dz.nr 258 obr. 0065, dz. nr 132 i 134 obr. 0078, w Gdańsku przy ul. Seweryna Goszczyńskiego i ul. Nad Jarem.

W związku z powyższym informuję strony postępowania administracyjnego, że mogą zapoznać się z treścią wydanej decyzji po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu z prowadzącym sprawę tel. 58 32 36 458.

Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego obwieszczenia.