Urząd Miejski w Gdańsku
ul. Nowe Ogrody 8/12
80-803 Gdańsk
Herb Miasta Gdańska
Informacja/Gdańskie Centrum Kontaktu:
tel: +48 58 52 44 500,
fax: +48 58 302 39 41,
e-mail: umg@gdansk.gda.pl
elek. skrzynka podawcza ePUAP:
/UMGDA/SkrytkaESP

Starszy referent ds. ewidencji i kontroli w Dziale Użytkowania Przestrzeni Publicznej w Gdańskim Zarządzie Dróg i Zieleni

Dyrektor Gdańskiego Zarządu Dróg i Zieleni ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk na podstawie art. 11 ust.1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530) ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:

I. Określenie stanowiska urzędniczego:

Starszy referent ds. ewidencji i kontroli w Dziale Użytkowania Przestrzeni Publicznej

Kandydat przystępujący do naboru winien spełniać następujące wymagania:

 

1. Niezbędne:

  • wykształcenie średnie i co najmniej 2-letni staż pracy;
  • doświadczenie zawodowe w zakresie zadań określonych w ogłoszeniu;
  • umiejętność prawidłowego redagowania pism i dokumentów;
  • umiejętność odczytywania danych z map oraz rysunku technicznego;
  • znajomość aplikacji MS Office;
  • znajomość przepisów krajowych (w tym Kodeks Postępowania Administracyjnego, Ustawa o planowaniu i Zagospodarowaniu Przestrzennym) oraz miejscowych (Uchwała nr XL VIII/1465/18 Rady Miasta Gdańska z dnia 22 lutego 2018 r.)
  • orientacja w topografii miasta;
  • czynne prawo jazdy kat. B;
  • umiejętność prowadzenia spotkań i negocjacji;
  • wysoki poziom komunikacji interpersonalnej;
  • dobra organizacja pracy;
  • obywatelstwo polskie;
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  • niekaralność – brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • nieposzlakowana opinia.

2. Pożądane:

  • wykształcenie wyższe na kierunku architektura, urbanistyka, gospodarka przestrzenna, geodezja, kartografia, budownictwo, architektura krajobrazu, wzornictwo, projektowanie w krajobrazie kulturowym, projektowanie wnętrz lub grafika;
  • doświadczenie zawodowe w administracji publicznej.

 

II. Zakres zadań wykonywanych na danym stanowisku:

  • obsługa spraw związanych z prowadzeniem spraw administracyjnych Działu Użytkowania Przestrzeni Publicznej GZDiZ, realizacja zadań w zakresie estetyki miasta (w tym współpraca przy zmianach zapisów Gdańskiej Uchwały Krajobrazowej) w szczególności:
  • rejestrowanie pism, wniosków, skarg i innych wpływających spraw w EZD;
  • udział w opiniowaniu estetycznym nośników reklamowych, punktów handlowych oraz gastronomicznych;
  • współpraca z organizacjami pozarządowymi i społecznością lokalną, w zakresie poprawy estetyki miasta oraz podejmowanie inicjatyw w tym kierunku;
  • współpraca ze Służbami Ochrony Zabytków, Inspektorem Nadzoru Budowlanego, właściwymi wydziałami Urzędu Miejskiego w Gdańsku oraz innymi podmiotami zaangażowanymi w proces poprawy estetyki miasta;
  • bieżący kontakt z samorządami, które przyjęły lub procedują uchwały krajobrazowe;
  • kontrola terenowa miasta w zakresie zgodności reklam z tzw. Uchwałą Krajobrazową Gdańska i ich legalności, w tym nieruchomości stanowiących własność Miasta Gdańska i pasów drogowych;
  • przygotowanie i wydawanie opinii oraz uzgodnień, w zakresie zgodności reklamy z tzw. Uchwałą Krajobrazową Gdańska;
  • kontrola terenowa zgodności z wydawanymi opiniami i uzgodnieniami oraz decyzjami na zajęcie pasa drogowego ogródków gastronomicznych, obiektów (m.in. kiosków), handlu obwoźnego, nośników reklamy okolicznościowej, imprez i innych będących w kompetencji działu;
  • wszczynanie i przeprowadzanie w imieniu Prezydenta Miasta Gdańska postępowań administracyjnych poprzedzających wydanie decyzji administracyjnych;
  • obsługa klienta ww. zakresie zadań;
  • monitorowanie zmian wydawanych przepisów prawnych, w zakresie zadań stanowiska;
  • wykonywanie innych poleceń przełożonego;
  • współpraca z innymi jednostkami, w szczególności Straż Miejska, Policja, wydziałami Urzędu Miejskiego, przedsiębiorcami, organizacjami społecznymi i mieszkańcami w zakresie reklam;
  • prowadzenie samochodu służbowego;
  • przestrzeganie przepisów BHP, PPOŻ. i OC.

 

III. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

 Praca biurowo-terenowa, przy czym praca w terenie wynosi do 50% czasu pracy.

 

IV. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce jest wyższy niż 6%.

 

V. Wymagane dokumenty aplikacyjne:

  • list motywacyjny oraz informacje (np. cv), o których mowa w art. 221 § 1 ustawy
    z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 1998 r., nr 21, poz.94 ze zm.) tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, miejsce zamieszkania (adres dla korespondencji), wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia;
  • kserokopie dokumentów poświadczających wymagane wykształcenie (dyplomy, świadectwa);
  • kserokopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje (ukończone   studia podyplomowe, kursy, zdobyte uprawnienia, certyfikaty umiejętności
    lub certyfikaty językowe);
  • kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy

oraz na podstawie art. 221 § 4 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 1998r., nr 21, poz.94 ze zm.), w związku z art. 6 i 13 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r.:

  • oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane
    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe (w przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego);
  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o nieposzlakowanej opinii;

oraz

  • oświadczenie, wyrażające zgodę na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji, jeśli przekazane dane osobowe wykraczają poza wskazany wyżej zakres ( na podst. art.  221a ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 1998 r., nr 21, poz.94 ze zm.)

Złożone dokumenty należy podpisać własnoręcznym podpisem.

Jednocześnie zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO)
z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) Gdański Zarząd Dróg i Zieleni (GZDiZ) informuje, iż:

  • administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z naborem na wolne stanowisko urzędnicze jest GZDiZ;
  • kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w GZDiZ – iod@gzdiz.gda.pl, tel. 58 52 44 509;
  • dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb rekrutacji - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c (w odniesieniu do danych wymaganych do przeprowadzenia procesu rekrutacji) oraz art. 6 ust. 1 lit. a (w przypadku przekazania danych, które nie są wskazane w ogłoszeniu o naborze jako dane niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji) RODO, w związku z przepisami Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r., ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r. oraz Zarządzenia 18/2009 Dyrektora GZDiZ z dnia 1 lipca 2009 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu naboru na wolne stanowisku urzędnicze w GZDiZ;
  • dane osobowe będą przechowywane zgodnie z procedurą zawartą w Zarządzeniu 18/2009 Dyrektora GZDiZ z dnia 1 lipca 2009 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu naboru na wolne stanowisko urzędnicze w GZDiZ, w przypadku osób niezatrudnionych w GZDiZ nie dłużej niż przez 2 lata;
  • odbiorcami danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa (np. sądy, prokuratura, policja), jeśli wystąpią do GZDiZ o udostępnienie tych danych, oraz firmy świadczące usługi informatyczne na rzecz GZDiZ (w związku z przetwarzaniem danych osobowych w systemach informatycznych użytkowanych przez GZDiZ);
  • GZDiZ nie zamierza przekazywać do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej danych osobowych osób ubiegających się o zatrudnienie;
  • osoba, której dane dotyczą, ma prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie;
  • osoba, której dane dotyczą, ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
  • podanie danych osobowych wskazanych w ogłoszeniu o naborze jest niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest w pełni dobrowolne;
  • dane osobowe osób ubiegających się o zatrudnienie nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji lub profilowania.

Oferujemy pracę:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy;
  • umowa o pracę na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy, z możliwością jej przedłużenia;
  • oferowane wynagrodzenie w przedziale 5.520,00 zł – 7.000,00 zł brutto, ostateczna kwota uzależniona będzie od posiadanego doświadczenia i kompetencji.

W skład wynagrodzenia wchodzą: wynagrodzenie zasadnicze, dodatek stażowy, premia regulaminowa w wysokości 15%, premia motywacyjna (zgodnie z regulaminem wynagradzania i premiowania pracowników GZDiZ).

      Oferujemy również:

  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;

/zgodnie z Ustawą z dnia 12 grudnia 1997 r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej/;

  • nagrody jubileuszowe zgodnie z Ustawą o pracownikach samorządowych;
  • dofinansowanie do wypoczynku oraz do karty sportowej z ZFŚS.

Termin składania aplikacji od dnia 11.06.2024 r. do dnia 24.06.2024 r. 

Zainteresowane osoby prosimy o składanie ofert osobiście, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko: Starszy referent ds. ewidencji i kontroli w dziale PU”, w kancelarii GZDiZ budynek „A”, lub listownie na adres: ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk, (liczy się data wpływu do GZDiZ). Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w BIP (www.bip.gdansk.pl), na stronie internetowej GZDiZ (www.gzdiz.gda.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Gdańskiego Zarządu Dróg i Zieleni. Informujemy, że złożonych ofert nie odsyłamy.

Metryczka publikacji