Urząd Miejski w Gdańsku
ul. Nowe Ogrody 8/12
80-803 Gdańsk
Herb Miasta Gdańska
Informacja/Gdańskie Centrum Kontaktu:
tel: +48 58 52 44 500,
fax: +48 58 302 39 41,
e-mail: umg@gdansk.gda.pl
elek. skrzynka podawcza ePUAP:
/UMGDA/SkrytkaESP

Inspektor w Dziale Oczyszczania w Gdańskim Zarządzie Dróg i Zieleni

Dyrektor Gdańskiego Zarządu Dróg i Zieleni ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk na podstawie art. 11 ust.1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530) ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:

I. Określenie stanowiska urzędniczego:

Inspektor w Dziale Oczyszczania w Gdańskim Zarządzie Dróg i Zieleni

II. Kandydat przystępujący do naboru winien spełniać następujące wymagania:

1. Niezbędne:

  • wykształcenie średnie oraz min. 3-lata stażu pracy lub wykształcenie wyższe oraz min. 1-rok stażu pracy;
  • dobra znajomość pakietu MS Office;
  • umiejętność redagowania pism;
  • swoboda komunikacji bezpośredniej i pisemnej z petentami oraz wykonawcami;
  • czynne prawo jazdy kat. B;
  • umiejętność przygotowywania raportów i sprawozdań;
  • znajomość Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach;
  • znajomość przepisów wynikających z Ustawy Prawo Zamówień Publicznych;  
  • umiejętność pracy samodzielnej jak i w zespole;
  • obywatelstwo polskie;
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
  • niekaralność – brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • nieposzlakowana opinia.

2. Pożądane:

  • wykształcenie wyższe techniczne;
  • posiadanie 4-letniego stażu pracy;
  • bardzo dobra znajomość topografii miasta;
  • znajomość komputerowych programów graficznych;
  • umiejętność czytania rysunku technicznego i dokumentacji technicznej;
  • umiejętność przygotowania map poglądowych;
  • doświadczenie pracy w jednostkach samorządowych;
  • umiejętność samodzielnego i szybkiego podejmowania decyzji w terenie;
  • umiejętność analitycznego i strategicznego myślenia;
  • gotowość do kontrolowania terenu przy użyciu roweru.

III. Zakres zadań wykonywanych na danym stanowisku:

  • nadzorowanie umów w zakresie oczyszczania letniego i utrzymania zimowego dróg i infrastruktury drogowej oraz innych umów realizowanych w Dziale;
  • kontrola przejezdności układu komunikacyjnego miasta w okresie zimowym;
  • raportowanie przeprowadzanych kontroli, przeglądów poprzez sporządzanie stosownych protokołów;
  • kontrola stanu sanitarnego pasów drogowych oraz obiektów infrastruktury drogowej i komunikacyjnej;
  • przygotowywanie warunków technicznych oraz innych dokumentów wymaganych do wszczęcia postępowań przetargowych;
  • dokonywanie odbiorów usług wykonywanych przez wykonawców oraz ich rozliczanie w oparciu o zawarte umowy;
  • redagowanie pism i dokumentów;
  • prowadzenie spraw dotyczących akceptacji dokumentów finansowych (faktur) potwierdzających realizację usług pod względem merytorycznym i rachunkowym w zakresie oczyszczania i utrzymania zimowego dróg wraz z obiektami infrastruktury drogowej;
  • bieżące zaznajamianie się z aktami prawnymi, instrukcjami, zarządzeniami i ścisłe ich przestrzeganie;
  • szczegółowe zapoznawanie się z warunkami ujętymi w umowach zawartych z wykonawcami;
  • kontrola prowadzonych zadań w zakresie terminowości, zgodności z umową, jakości i harmonogramu robót;
  • sprawdzenie prawidłowości fakturowania uwzględniającego właściwe ceny i obmiary;
  • prowadzenie sprawozdawczości wymaganej obowiązującymi przepisami oraz ustaleniami wewnętrznymi;
  • prowadzenie na bieżąco dokumentacji związanej z realizacją zadań, umów;
  • sporządzanie aneksów do umów;
  • rozliczanie umów;
  • udział w procesie wyłaniania usługodawców;
  • prowadzenie samochodu służbowego w celu kontroli stanu sanitarnego pasów drogowych oraz obiektów infrastruktury drogowej i komunikacyjnej objętych usługą oczyszczania oraz utrzymania zimowego;
  • wykonywanie innych zleconych przez Kierownika czynności związanych z działalnością Działu;
  • dbałość o porządek w miejscu pracy;
  • przestrzeganie przepisów Kodeksu Pracy, BHP, PPOŻ. i OC.

IV. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

  • praca biurowo-terenowa, przy czym w terenie wynosi powyżej 50% czasu pracy;
  • praca wg grafiku (również w dni ustawowo wolne od pracy);
  • praca w warunkach bezpośredniego oddziaływania czynników atmosferycznych.

V. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce jest wyższy niż 6%.

VI. Wymagane dokumenty aplikacyjne:

  • list motywacyjny oraz informacje (np. CV), o których mowa w art. 221ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 1998 r., nr 21, poz.94 ze zm.) tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, miejsce zamieszkania (adres dla korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia,
  • kserokopie dokumentów poświadczających wymagane wykształcenie (dyplomy, świadectwa),
  • kserokopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje (ukończone studia podyplomowe, kursy, zdobyte uprawnienia, certyfikaty umiejętności lub certyfikaty językowe),
  • kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy,

oraz na podstawie art. 221 § 4 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 1998 r., nr 21, poz.94 ze zm.), w związku z art. 6 i 13 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r.:

  • oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe (w przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego),
  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o nieposzlakowanej opinii,

oraz

  • oświadczenie, wyrażające zgodę na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji, jeśli przekazane dane osobowe wykraczają poza wskazany wyżej zakres ( na podst. art.  221a ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 1998 r., nr 21, poz.94 ze zm.)   

Złożone dokumenty należy podpisać własnoręcznym podpisem.

Jednocześnie zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) Gdański Zarząd Dróg i Zieleni (GZDiZ) informuje, iż:

  • administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z naborem na wolne stanowisko urzędnicze jest GZDiZ;
  • kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w GZDiZ – iod@gdansk.gda.pl, tel. 58 52 44 509;
  • dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb rekrutacji - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c (w odniesieniu do danych wymaganych do przeprowadzenia procesu rekrutacji) oraz art. 6 ust. 1 lit. a (w przypadku przekazania danych, które nie są wskazane w ogłoszeniu
    o naborze jako dane niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji) RODO, w związku z przepisami Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r., ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r. oraz Zarządzenia 18/2009 Dyrektora GZDiZ
    z dnia 1 lipca 2009 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu naboru na wolne stanowisku urzędnicze w GZDiZ;
  • dane osobowe będą przechowywane zgodnie z procedurą zawartą w Zarządzeniu 18/2009 Dyrektora GZDiZ z dnia 1 lipca 2009 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu naboru na wolne stanowisko urzędnicze w GZDiZ, w przypadku osób niezatrudnionych w GZDiZ nie dłużej niż przez 2 lata;
  • odbiorcami danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa (np. sądy, prokuratura, policja), jeśli wystąpią do GZDiZ o udostępnienie tych danych, oraz firmy świadczące usługi informatyczne na rzecz GZDiZ (w związku z przetwarzaniem danych osobowych w systemach informatycznych użytkowanych przez GZDiZ);
  • GZDiZ nie zamierza przekazywać do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej danych osobowych osób ubiegających się o zatrudnienie;
  • osoba, której dane dotyczą, ma prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie;
  • osoba, której dane dotyczą, ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
  • podanie danych osobowych wskazanych w ogłoszeniu o naborze jest niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest w pełni dobrowolne;
  • dane osobowe osób ubiegających się o zatrudnienie nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji lub profilowania.

Oferujemy pracę:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • umowa o pracę na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy, z możliwością jej przedłużenia,
  • oferowane wynagrodzenie w przedziale: 5.577,50 zł – 7.140,00 zł brutto. Ostateczna kwota będzie uzależniona od posiadanego doświadczenia i kompetencji.

W skład wynagrodzenia wchodzą: wynagrodzenie zasadnicze, dodatek stażowy, premia regulaminowa w wysokości 15%, premia motywacyjna (zgodnie z regulaminem wynagradzania i premiowania pracowników GZDiZ).

  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;

/zgodnie z Ustawą z dnia 12 grudnia 1997 r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej/;

  • nagrody jubileuszowe zgodnie z Ustawą o pracownikach samorządowych;
  • dofinansowanie do wypoczynku oraz do karty sportowej z ZFŚS.

Termin składania aplikacji od dnia 24.04.2024 r. do dnia 13.05.2024 r.

Zainteresowane osoby prosimy o składanie ofert osobiście, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko: Inspektor”, w kancelarii GZDiZ budynek „A” lub listownie na adres: ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk, (liczy się data wpływu do GZDiZ). Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w BIP (bip.gdansk.pl), na stronie internetowej GZDiZ (gzdiz.gda.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Gdańskiego Zarządu Dróg i Zieleni. Informujemy, że złożonych ofert nie odsyłamy.

Metryczka publikacji