Urząd Miejski w Gdańsku
ul. Nowe Ogrody 8/12
80-803 Gdańsk
Herb Miasta Gdańska
Informacja/Gdańskie Centrum Kontaktu:
tel: +48 58 52 44 500,
fax: +48 58 302 39 41,
e-mail: umg@gdansk.gda.pl
elek. skrzynka podawcza ePUAP:
/UMGDA/SkrytkaESP

Inspektor Nadzoru Inwestorskiego w Dziale Administracyjno-Osobowym w Gdańskim Zarządzie Dróg i Zieleni

Dyrektor Gdańskiego Zarządu Dróg i Zieleni ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk na podstawie art. 11 ust.1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530) ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:

I. Określenie stanowiska urzędniczego:

Inspektor Nadzoru Inwestorskiego w Dziale Administracyjno-Osobowym w Gdańskim Zarządzie Dróg i Zieleni

Kandydat przystępujący do naboru winien spełniać następujące wymagania:

  1. Niezbędne:
  • wykształcenie wyższe techniczne w zakresie budownictwa lub inżynierii środowiska lub średnie techniczne w zakresie budownictwa lub inżynierii środowiska;
  • przy wykształceniu wyższym wymagany jest 4-letni staż pracy, natomiast przy wykształceniu średnim 6–letni staż pracy z zakresu robót konstrukcyjno-budowlanych lub sieci i instalacji budowlanych;
  • posiadanie uprawnień budowlanych o specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub
    w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych, kanalizacyjnych;
  • czynne prawo jazdy kat B;
  • znajomość norm i przepisów technicznych, wynikających z zakresu obowiązków;
  • znajomość ustawy Prawo Budowlane oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie,
  • umiejętność prawidłowego redagowania pism;
  • umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych;
  • biegła obsługa pakietów Office;
  • umiejętność pracy w zespole i współpracy międzyludzkiej;
  • umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów;
  • posiadanie cech osobowych takich jak: rzetelność, opanowanie, uczciwość, operatywność, stanowczość, samodzielność;
  • znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych;
  • obsługa programów Auto CAD oraz Norma Pro;
  • umiejętność przygotowywania informacji, raportów i sprawozdań;
  • obywatelstwo polskie;
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  • niekaralność – brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • nieposzlakowana opinia.
  1. Pożądane:
  • doświadczenie w pracy w wykonawstwie lub w biurze projektowym;
  • umiejętność analizy, negocjacji oraz koordynacji.

II. Zakres zadań wykonywanych na danym stanowisku:

  • opiniowanie dokumentacji projektowej wpływającej do GZDiZ w zakresie realizowanych inwestycji publicznych w zakresie branży konstrukcyjno-budowlanej, sieci i instalacji budowlanych;
  • realizacja zadań ujętych w planie utrzymaniowym i inwestycyjnym w tym: określenie warunków technicznych dla projektowania, współpraca w przygotowaniu wzorów umów dla utrzymania, udział przygotowywaniu SWZ i w procesie wyłaniania wykonawców;
  • weryfikowanie obmiarów, kalkulacji i kosztorysów oraz faktur za roboty utrzymaniowe dotyczące obiektów pod względem merytorycznym i rachunkowym;
  • kontrola nad terminowym zawarciem umów ich realizacją i rozliczeniem;
  • przygotowanie planów wydatków dla zadań utrzymaniowych oraz kontrola ich wykorzystania;
  • przejmowanie do utrzymania obiektów budowlanych;
  • kontrolowanie właściwej eksploatacji majątku powierzonego w utrzymanie wybranemu wykonawcy;
  • uczestnictwo w naradach technicznych w zakresie dotyczącym branży konstrukcyjno-budowlanej oraz sieci i instalacji budowlanych obiektów administrowanych przez GZDiZ, a także obiektów powstających przy udziale GZDiZ w procesie inwestycyjnym;
  • kontrola kompletności dokumentów dotyczących realizowanych zadań;
  • monitorowanie zmian i stosowanie wydawanych przepisów prawnych;
  • opisywanie faktur według kompetencji;
  • dbanie o ład i porządek na stanowisku pracy;
  • bezwzględne przestrzeganie przepisów BHP oraz Ppoż;
  • inne zadania wskazane przez kierownika działu.
  •  

III. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

  • praca biurowo-terenowa, przy czym praca w terenie wynosi do 50% czasu pracy;
  • praca na wysokości powyżej 3m;

IV. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce jest wyższy niż 6%.

V. Wymagane dokumenty aplikacyjne:

  • list motywacyjny oraz informacje (np. cv), o których mowa w art. 221 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 1998 r., nr 21, poz.94 ze zm.) tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, miejsce zamieszkania (adres dla korespondencji), wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia,
  • kserokopie dokumentów poświadczających wymagane wykształcenie (dyplomy, świadectwa),
  • kserokopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje (ukończone studia podyplomowe, kursy, zdobyte uprawnienia, certyfikaty umiejętności lub certyfikaty językowe);
  • kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy;

oraz na podstawie art. 221 § 4 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 1998r., nr 21, poz.94 ze zm.), w związku z art. 6 i 13 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r.:

  • oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe (w przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego),
  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o nieposzlakowanej opinii;

 oraz

  • oświadczenie, wyrażające zgodę na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji, jeśli przekazane dane osobowe wykraczają poza wskazany wyżej zakres ( na podst. art. 221a ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 1998 r., nr 21, poz.94 ze zm.).

Złożone dokumenty należy podpisać własnoręcznym podpisem.

Jednocześnie zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) Gdański Zarząd Dróg i Zieleni (GZDiZ) informuje, iż:

  • administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z naborem na wolne stanowisko urzędnicze jest GZDiZ;
  • kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w GZDiZ – iod@gzdiz.gda.pl, tel. 58 52 44 509;
  • dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb rekrutacji - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c (w odniesieniu do danych wymaganych do przeprowadzenia procesu rekrutacji) oraz art. 6 ust. 1 lit. a (w przypadku przekazania danych, które nie są wskazane w ogłoszeniu o naborze jako dane niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji) RODO, w związku z przepisami Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r., ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r. oraz Zarządzenia 18/2009 Dyrektora GZDiZ z dnia 1 lipca 2009 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu naboru na wolne stanowisku urzędnicze w GZDiZ;
  • dane osobowe będą przechowywane zgodnie z procedurą zawartą w Zarządzeniu 18/2009 Dyrektora GZDiZ z dnia 1 lipca 2009 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu naboru na wolne stanowisko urzędnicze w GZDiZ, w przypadku osób niezatrudnionych w GZDiZ nie dłużej niż przez 2 lata;
  • odbiorcami danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa (np. sądy, prokuratura, policja), jeśli wystąpią do GZDiZ o udostępnienie tych danych, oraz firmy świadczące usługi informatyczne na rzecz GZDiZ (w związku z przetwarzaniem danych osobowych w systemach informatycznych użytkowanych przez GZDiZ);
  • GZDiZ nie zamierza przekazywać do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej danych osobowych osób ubiegających się o zatrudnienie;
  • osoba, której dane dotyczą, ma prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie;
  • osoba, której dane dotyczą, ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
  • podanie danych osobowych wskazanych w ogłoszeniu o naborze jest niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest w pełni dobrowolne;
  • dane osobowe osób ubiegających się o zatrudnienie nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji lub profilowania.

Oferujemy pracę:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • umowa o pracę na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy, z możliwością jej przedłużenia,
  • oferowane wynagrodzenie w przedziale: 7.820,00 zł – 10.020,00 zł brutto. Ostateczna kwota będzie uzależniona od posiadanego doświadczenia i kompetencji.

W skład wynagrodzenia wchodzą: wynagrodzenie zasadnicze, dodatek funkcyjny, dodatek stażowy, premia regulaminowa w wysokości 15%, premia motywacyjna (zgodnie z regulaminem wynagradzania i premiowania pracowników GZDiZ).

  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;

/zgodnie z Ustawą z dnia 12 grudnia 1997 r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej/;

  • nagrody jubileuszowe zgodnie z Ustawą o pracownikach samorządowych;
  • dofinansowanie do wypoczynku oraz do karty sportowej z ZFŚS.

Termin składania aplikacji od dnia 17.04.2024 r. do dnia 20.05.2024 r.  (liczy się data wpływu do GZDiZ).

Zainteresowane osoby prosimy o składanie ofert osobiście, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko: Inspektor Nadzoru Inwestorskiego w Dziale Administracyjno-Osobowym”, w kancelarii GZDiZ budynek „A” przy ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk lub listownie na adres Gdańskiego Zarządu Dróg i Zieleni: ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w BIP (bip.gdansk.pl), na stronie internetowej GZDiZ (gzdiz.gda.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Gdańskiego Zarządu Dróg i Zieleni. Informujemy, że złożonych ofert nie odsyłamy.

Metryczka publikacji