OBWIESZCZENIE
Zgodnie z art. 10 i 49a ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r. poz. 572),
w związku z toczącym się postępowaniem administracyjnym wszczętym na wniosek inwestora Pana J. F. z dnia 28.11.2024 r., nr RPW/477565/2024, w sprawie wniosku o ustalenie warunków zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie domu jednorodzinnego na terenie działki nr 38/5 obr. 001 przy ul. Kielnieńskiej w Gdańsku,
PREZYDENT MIASTA GDAŃSKA
zawiadamia strony postępowania administracyjnego przed wydaniem decyzji o możliwości zapoznania się ze zgromadzonym w sprawie materiałem dowodowym, w tym wynikiem analizy funkcji oraz cech zabudowy i zagospodarowania terenu oraz projektem decyzji, a także wypowiedzenia się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
Informacje o zgromadzonym materiale dowodowym w sprawie można uzyskać telefonicznie w godzinach pracy tut. Urzędu pod numerem tel. tel. 58-32 36 460 lub osobiście po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z prowadzącym sprawę.
Strony mogą składać ewentualne wnioski i zastrzeżenia za pośrednictwem poczty, przez platformę elektroniczną skrzynkę podawczą lub bezpośrednio w kancelarii tut. Urzędu, w terminie 7 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia.
Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego obwieszczenia, tj. od dnia 15.01.2025 r.