OBWIESZCZENIE
Stosownie do art. 49 i art. 61 § 4 ustawy z dn. 14.06.1960r. Kodeksu postępowania administracyjnego (t. j. Dz.U. z 2024r. poz. 572), w związku z art. 53 ustawy z dnia 27.03.2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2024r., poz. 1130 ze zmianami),
PREZYDENT MIASTA GDAŃSKA
zawiadamia, że na wniosek Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Gdańsku, z siedzibą przy ul. Kartuskiej 4/6, 80-104 Gdańsk, z dnia 16.04.2025r. nr rej. RPW/165963/2025, została wydana decyzja nr WUiA-VI.6733.43-6.2025.MK.165963 z dnia 28.05.2025r. o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego polegającej na przebudowie i rozbudowie Izby Przyjęć Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Gdańsku, na terenie części działki nr 2/2, obręb 077, przy ul. Kartuskiej 4/6 w Gdańsku.
W związku z powyższym informuję strony postępowania administracyjnego, że mogą zapoznać się z treścią wydanej decyzji w godzinach pracy Urzędu: przy ul. Nowe Ogrody 8/12, Gdańsk, w Wydziale Urbanistyki i Architektury w pokoju nr 454, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu z prowadzącym sprawę pod numerem tel. (58) 32-36-454.
Zgodnie z art. 49 k.p.a., zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia.