Urząd Miejski w Gdańsku
ul. Nowe Ogrody 8/12
80-803 Gdańsk
Herb Miasta Gdańska
Informacja/Gdańskie Centrum Kontaktu:
tel: +48 58 52 44 500
fax: +48 58 302 39 41
e-mail: umg@gdansk.gda.pl
elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP:
/UMGDA/SkrytkaESP
elektroniczna skrzynka podawcza e-Doręczeń:
AE:PL-69589-14466-DIDGS-28

Zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego

OBWIESZCZENIE

Stosownie do art. 49 i 61 § 4 Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. 2024 poz. 572), w związku z art. 53 ustawy z dnia 27-03-2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. 2024 r., poz. 1130 ze zmianami)

PREZYDENT MIASTA GDAŃSKA

zawiadamia, że na wniosek Politechniki Gdańskiej z dnia 20-12-2024r. (data wpływu 23-12-2024r. nr RPW/510134/2024) uzupełniony po wezwaniu w dniu 24-01-2025r. (RPW/40088/25025), zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego polegającej na przebudowie, rozbudowie i remoncie budynku naukowo-dydaktycznego [B1, B2], przebudowie i remoncie budynku magazynu technicznego [B3], rozbiórce budynku gospodarczego [B7], rozbiórce części budynku gospodarczego [B5], remoncie ogrodzenia, budowie dwóch wiat śmietnikowych, wiaty rowerowej, miejsc postojowych zlokalizowanych  na działce nr 246/1 obręb 54 w Gdańsku  przy ulicy Jana III Sobieskiego 18, wraz z niezbędnym uzbrojeniem i zagospodarowaniem terenu.

Informację o inwestycji można uzyskać telefonicznie w godzinach pracy tut. Urzędu pod nr 58 32 36 462. Strony mogą składać ewentualne wnioski lub zastrzeżenia dot. ww. sprawy za pośrednictwem poczty, przez elektroniczną skrzynkę podawczą lub w Kancelarii Urzędu, w terminie 7 dni od dokonania obwieszczenia.

Zgodnie z art.49 k.p.a., zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia tj. od dnia 13-02-2025r.

Dotyczy: WUiA-V. 6733.110-2.2024.DO.510134