OBWIESZCZENIE
Stosownie do art. 49 i 61 § 4 Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. 2024 poz. 572), w związku z art. 53 ustawy z dnia 27.03.2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. 2024 r., poz. 1130 ze zmianami)
Prezydent Miasta Gdańska
zawiadamia, że na wniosek Politechniki Gdańskiej zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego polegającej na przebudowie, rozbudowie i remoncie budynku naukowo-dydaktycznego [B1] z częścią usługowo-hotelową [B2], przebudowie i remoncie budynku magazynu technicznego [B3], rozbiórce budynku gospodarczego [B7], rozbiórce części budynku gospodarczego [B5], remoncie ogrodzenia, budowie dwóch wiat śmietnikowych, wiaty rowerowej, miejsc postojowych zlokalizowanych na działce nr 246/1 obręb 54 w Gdańsku przy ulicy Jana III Sobieskiego 18, wraz z niezbędnym uzbrojeniem i zagospodarowaniem terenu.
Informację o inwestycji można uzyskać telefonicznie w godzinach pracy tut. Urzędu pod nr 58 32 36 462. Strony mogą składać ewentualne wnioski lub zastrzeżenia dot. ww. sprawy za pośrednictwem poczty, przez elektroniczną skrzynkę podawczą lub w Kancelarii Urzędu, w terminie 7 dni od dokonania obwieszczenia.
Zgodnie z art.49 k.p.a., zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia tj. od dnia 16.05.2025 r.