Urząd Miejski w Gdańsku
ul. Nowe Ogrody 8/12
80-803 Gdańsk
Informacja/Gdańskie Centrum Kontaktu:
tel: +48 58 52 44 500
fax: +48 58 302 39 41
e-mail: umg@gdansk.gda.pl
elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP:
/UMGDA/SkrytkaESP
elektroniczna skrzynka podawcza e-Doręczeń:
AE:PL-69589-14466-DIDGS-28

Zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego dot. ul. Jana III Sobieskiego

OBWIESZCZENIE

Stosownie do art. 49 i 61 § 4 Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. 2024 poz. 572), w związku z art. 53 ustawy z dnia 27.03.2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. 2024 r., poz. 1130 ze zmianami)

Prezydent Miasta Gdańska

 zawiadamia, że na wniosek Politechniki Gdańskiej  zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego polegającej na przebudowie, rozbudowie i remoncie budynku naukowo-dydaktycznego [B1] z częścią usługowo-hotelową [B2], przebudowie i remoncie budynku magazynu technicznego [B3], rozbiórce budynku gospodarczego [B7], rozbiórce części budynku gospodarczego [B5], remoncie ogrodzenia, budowie dwóch wiat śmietnikowych, wiaty rowerowej, miejsc postojowych zlokalizowanych  na działce nr 246/1 obręb 54 w Gdańsku  przy ulicy Jana III Sobieskiego 18, wraz z niezbędnym uzbrojeniem i zagospodarowaniem terenu.

Informację o inwestycji można uzyskać telefonicznie w godzinach pracy tut. Urzędu pod nr 58 32 36 462. Strony mogą składać ewentualne wnioski lub zastrzeżenia dot. ww. sprawy za pośrednictwem poczty, przez elektroniczną skrzynkę podawczą lub w Kancelarii Urzędu, w terminie 7 dni od dokonania obwieszczenia.

Zgodnie z art.49 k.p.a., zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia tj. od dnia 16.05.2025 r.