Urząd Miejski w Gdańsku
ul. Nowe Ogrody 8/12
80-803 Gdańsk
Herb Miasta Gdańska
Informacja/Gdańskie Centrum Kontaktu:
tel: +48 58 52 44 500
fax: +48 58 302 39 41
e-mail: umg@gdansk.gda.pl
elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP:
/UMGDA/SkrytkaESP
elektroniczna skrzynka podawcza e-Doręczeń:
AE:PL-69589-14466-DIDGS-28

Zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej dot. układu drogowego w obszarze Portu Północnego

OBWIESZCZENIE

Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r. poz. 572),

Prezydent Miasta Gdańska

zawiadamia strony postępowania administracyjnego o wszczęciu na wniosek zarządcy drogi z dnia 14.02.2025 r., uzupełniony w dniu 14.03.2025 r., postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej z rygorem natychmiastowej wykonalności pn. „Budowa układu drogowego w obszarze Portu Północnego w Gdańsku – zakres łącznicy ul. Andruszkiewicza z Trasą Sikorskiego w formie wiaduktu wraz z budową drogi łączącej Trasę Sucharskiego z ul. Sucharskiego – tzw. Węzła Dzielnicowego (3 kamień milowy)”.

W związku z powyższym informuje się strony postępowania, że informację o inwestycji mogą uzyskać telefonicznie w godzinach pracy Urzędu pod nr 58 32 36 459 oraz mogą zapoznać się z projektem budowlanym w sposób uzgodniony telefonicznie, a także składać ewentualne zastrzeżenia i wnioski wyłącznie za pośrednictwem poczty lub poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą, w terminie 14 dni od daty ukazania się niniejszego obwieszczenia.

Zgodnie z art. 49 § 2 KPA zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego obwieszczenia tj. od dnia 26.03.2025 r.