Urząd Miejski w Gdańsku
ul. Nowe Ogrody 8/12
80-803 Gdańsk
Informacja/Gdańskie Centrum Kontaktu:
tel: +48 58 52 44 500
fax: +48 58 302 39 41
e-mail: umg@gdansk.gda.pl
elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP:
/UMGDA/SkrytkaESP
elektroniczna skrzynka podawcza e-Doręczeń:
AE:PL-69589-14466-DIDGS-28

Zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dot. rejonu ul. Jana Pawła II

OBWIESZCZENIE

Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r. poz. 572), w związku z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r. poz. 1130),

PREZYDENT MIASTA GDAŃSKA

zawiadamia strony postępowania administracyjnego o wszczęciu postępowania administracyjnego, na wniosek spółki ALLCON OSIEDLA Sp. z o.o., z siedzibą przy al. Marszałka Piłsudskiego 11/4.1 w Gdyni, reprezentowanej przez pełnomocnika: xxxxx xxxxx, z dnia 1 kwietnia 2025 r., nr rejestru wniosku RPW/139224/2024, uzupełnionego w dniu 25.04.2025 r., w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla budowy polegającej na budowie sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej oraz kanalizacji deszczowej na terenie działek nr 68/1, 68/2, 62/31, 71/5 obręb 021 oraz na działce nr 59 obręb 033, w rejonie ulicy Jana Pawła II w Gdańsku.

Informacje o inwestycji można uzyskać telefonicznie w godzinach pracy tut. Urzędu pod numerem tel. 58 32 36 436.

Strony mogą składać ewentualne wnioski i zastrzeżenia za pośrednictwem poczty, przez platformę e-PUAP lub bezpośrednio w kancelarii tut. Urzędu, w terminie 14 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia.

Zgodnie z art. 49 k.p.a., zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia, tj. od dnia 15.05.2025 r.