Urząd Miejski w Gdańsku
ul. Nowe Ogrody 8/12
80-803 Gdańsk
Informacja/Gdańskie Centrum Kontaktu:
tel: +48 58 52 44 500
fax: +48 58 302 39 41
e-mail: umg@gdansk.gda.pl
elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP:
/UMGDA/SkrytkaESP
elektroniczna skrzynka podawcza e-Doręczeń:
AE:PL-69589-14466-DIDGS-28

Zawiadomienie o możliwości zapoznania się z treścią wydanej decyzji w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego

OBWIESZCZENIE

Stosownie do art. 72 ust. 6 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz.U.2024r. poz. 1112) oraz art. 49 i 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz.U.2024r. poz. 572),

Prezydent Miasta Gdańska

zawiadamia o wydaniu decyzji nr WUiA-VI.6733.25-7.2025.IRP.108601 z dnia  6.05.2025r. w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego  dla budowy kolektora tłocznego z przepompowni ścieków PS-1 zlokalizowanej na terenie Wyspy Sobieszewskiej do OŚ „Wschód”, na dz. nr 5/2, obr. 0139 w Gdańsku.

Zgodnie z art. 49 § 2 Kodeksu postępowania administracyjnego, zawiadomienie poprzez obwieszczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie tj. od dnia 13.05.2025r. treść decyzji (100.31 KB, pdf)