Urząd Miejski w Gdańsku
ul. Nowe Ogrody 8/12
80-803 Gdańsk
Informacja/Gdańskie Centrum Kontaktu:
tel: +48 58 52 44 500
fax: +48 58 302 39 41
e-mail: umg@gdansk.gda.pl
elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP:
/UMGDA/SkrytkaESP
elektroniczna skrzynka podawcza e-Doręczeń:
AE:PL-69589-14466-DIDGS-28

Zawiadomienie o wydaniu decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dot. obszaru Martwej Wisły

OBWIESZCZENIE

Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. 2024 poz.572), w związku z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U. 2024 poz.1130),

PREZYDENT MIASTA GDAŃSKA

zawiadamia o wydaniu w dniu 06.05.2025r. decyzji nr WUiA-VI.6733.25-7.2025.IRP.108601 w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego dla budowy kolektora tłocznego z przepompowni ścieków PS-1 zlokalizowanej na terenie Wyspy Sobieszewskiej do OŚ „Wschód”, na dz. nr 5/2, obr. 0139 w Gdańsku.

W związku z powyższym informuję strony postępowania administracyjnego, że mogą zapoznać się z treścią wydanej decyzji po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu z prowadzącym sprawę tel. 58 32 36 443.

Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego obwieszczenia.