Urząd Miejski w Gdańsku
ul. Nowe Ogrody 8/12
80-803 Gdańsk
Informacja/Gdańskie Centrum Kontaktu:
tel: +48 58 52 44 500
fax: +48 58 302 39 41
e-mail: umg@gdansk.gda.pl
elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP:
/UMGDA/SkrytkaESP
elektroniczna skrzynka podawcza e-Doręczeń:
AE:PL-69589-14466-DIDGS-28

Zawiadomienie o wydaniu decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dot. inwestycji przy Al. Hallera

OBWIESZCZENIE

Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r. poz. 572), w związku z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 977 z późniejszymi zmianami),

PREZYDENT MIASTA GDAŃSKA

zawiadamia o wydaniu decyzji nr WUiA-V.6733.26-5.2025.BG.108900 z dnia 24.04.2025 r. o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego polegającej na budowie zewnętrznego szybu windowego oraz schodów zewnętrznych przy budynku E1 w ramach zadania pn. „Remont pomieszczeń dydaktycznych, w tym sal wykładowych i laboratoriów przy ul. Hallera na potrzeby kształcenia studentów Wydziału Farmaceutycznego” na terenie działek nr 992 i 993 obręb 0044, w Gdańsku przy Al. Józefa Hallera 107.

Informację o inwestycji można uzyskać telefonicznie w godzinach pracy tut. Urzędu pod nr 58 32 36 442. Strony mogą składać ewentualne wnioski lub zastrzeżenia dot. ww. sprawy za pośrednictwem poczty, przez platformę e-PUAP lub bezpośrednio w kancelarii tut. urzędu, w terminie 14 dni od dokonania obwieszczenia.

Zgodnie z art. 49 k.p.a. zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia, tj. od dnia 24.04.2025 r.