Urząd Miejski w Gdańsku
ul. Nowe Ogrody 8/12
80-803 Gdańsk
Informacja/Gdańskie Centrum Kontaktu:
tel: +48 58 52 44 500
fax: +48 58 302 39 41
e-mail: umg@gdansk.gda.pl
elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP:
/UMGDA/SkrytkaESP
elektroniczna skrzynka podawcza e-Doręczeń:
AE:PL-69589-14466-DIDGS-28

Zawiadomienie o wydaniu decyzji w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego dot. al. gen. Józefa Hallera

OBWIESZCZENIE

Stosownie do art. 49 i 61 § 4 Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. 2024 poz. 572), w związku z art. 53 ustawy z dnia 27-03-2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. 2024 r., poz. 1130 ze zmianami)

PREZYDENT MIASTA GDAŃSKA

zawiadamia strony o wydaniu decyzji nr WUiA-V.6733.18-6.2025.DO.74301 z dnia 8 maja 2025r. o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na budowie oświetlenia ciągu pieszo-rowerowego w ciągu al. gen. Józefa Hallera, na terenie działek: 851/1; 1041/1; 1184; obręb 0043 oraz dziełek nr: 377/21; 466/6; 881/2; 918/2; 1243/3; 1251/2; 1253 obręb 0044 w Gdańsku.

W związku z powyższym informuję strony postępowania administracyjnego, że mogą zapoznać się z treścią wydanej decyzji telefonicznie w godzinach pracy tut. Urzędu pod nr 58 32 36 462.

Zgodnie z art.49 k.p.a., obwieszczenie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia tj. od dnia 09.05.2025r.