Zespół ds. Rozliczeń Wynagrodzeń i Innych Świadczeń

Realizowane zadania:

  • sporządzanie dowodów księgowych stanowiących podstawę wypłat:
    - wynagrodzeń i innych należności pracowniczych wynikających z umowy o pracę
    - wynagrodzeń wynikających z tytułu zawartych umów zleceń i umów o dzieło z osobami fizycznymi
    - diet dla radnych
    - wynagrodzeń dla członków komisji ustanowionych przez Prezydenta
    - wynagrodzeń dla członków komisji poborowych, wyborczych itp.
    - nagród pieniężnych ustanowionych przez Prezydenta dla osób fizycznych
    - stypendiów ustanowionych przez Prezydenta
  • sporządzanie informacji o uzyskanych przez podatnika dochodach i pobranych zaliczkach na podatek dochodowy
  • sporządzanie dla urzędu statystycznego okresowych sprawozdań o zatrudnieniu i wynagradzaniu pracowników Urzędu,
    obsługa podsystemu PŁACE
  • wykonywanie czynności w zakresie określonym przez ustawę o systemie ubezpieczeń społecznych i ustawę o powszechnym ubezpieczeniu zdrowotnym, a w szczególności:
    - sporządzanie i przekazywanie dokumentów rozliczeniowych oraz składek na ubezpieczenia
    - ustalanie uprawnień do wypłaty zasiłków chorobowych, opiekuńczych, macierzyńskich, rodzinnych, pielęgnacyjnych, wychowawczych i innych,
    - sporządzanie zaświadczeń o wynagrodzeniu dla celów emerytalno – rentowych
    - sporządzanie raportów imiennych o wypłaconych świadczeniach i przerwach w opłacaniu składek pracowników Urzędu
    - sporządzanie raportów imiennych dla płatników uprawnionych do wypłaty świadczeń z ubezpieczenia chorobowego
    - sporządzanie raportów miesięcznych dla pracowników Urzędu
    - sporządzanie imiennych raportów miesięcznych o należnych składkach na ubezpieczenia zdrowotne (RZA)
Metryczka publikacji