OBWIESZCZENIE
Stosownie do art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2024 r. Nr 572 t.j.) w związku z art. 74, ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2024 r. Nr 1112 t.j.) Wydział Ekologii i Energetyki Urzędu Miejskiego w Gdańsku działając w imieniu Prezydenta Miasta Gdańska, informuje że na wniosek Pana Krzysztofa Pietrasa działającego z upoważnienia Invest Komfort Spółka Akcyjna Sp. K z siedzibą w Gdyni z dnia 16 lipca 2024 r. (wpływ: 18.07.2024 r., wpływ uzup. 11.10.2024 r.) wszczęto postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla inwestycji pn.:
„Zespół zabudowy mieszkaniowej wielorodzinnej z usługami i infrastrukturą techniczną przy ul. Partyzantów w Gdańsku”
na terenie działek nr 80/1, 80/2, 80/4, 80/5, 86/1, 86/2 oraz fragmentach działek: 79/1, 79/2, 83, 89, 90/20, 214/1, 214/2 obręb 040 Gdańsk
W związku z powyższym informuje się właścicieli, zarządców i użytkowników terenu objętego przedmiotową inwestycją, a także terenów przyległych do niego, o możliwości składania w Urzędzie Miejskim w sali Obsługi Mieszkańców pisemnych wniosków, uwag bądź zastrzeżeń dot. ww. sprawy, w terminie 7 dni od daty dokonania zawiadomienia.
Termin zawiadomienia liczy się po upływie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia.
Zapoznanie się z materiałami oraz składanie wniosków możliwe jest jedynie drogą elektroniczną, po wcześniejszym przesłaniu wniosku na adres weie@gdansk.gda.pl lub umg@gdansk.gda.pl