OBWIESZCZENIE
Stosownie do art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz.U. 2024 r. poz. 572) [dalej: Kpa].) w związku z art. 74, ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2023 r., poz. 1094 z późn. zm.) Wydział Środowiska Urzędu Miejskiego w Gdańsku działając w imieniu Prezydenta Miasta Gdańska zawiadamia, że na wniosek Pani Anny Beczak reprezentującej Elektrownię PV 60 Sp. z o.o. (obecnie reprezentowanej przez Panią Katarzynę Kopciak i Pana Jarosława Niewiadomskiego) z dnia 19 maja 2023 r. (wpływ 23.05.2023 r., wpływ uzupełnień 02.11.2023 r., 04.04.2024 r., 17.05.2024 r., 17.06.2024 r.), wszczęto postępowanie administracyjne
w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla inwestycji pn.:„Budowa Magazynów Energii o mocy do 1 GW i pojemności do 1 GWh wraz z infrastrukturą towarzyszącą w obrębie Gdańsk, Gmina Gdańsk, proj. Gdańsk I BESS" zlokalizowanego na dz. nr 85/13, obręb 334
W związku z powyższym informuje się właścicieli, zarządców i użytkowników terenu objętego przedmiotową inwestycją, a także terenów przyległych do niego, o możliwości składania w Urzędzie Miejskim w sali Obsługi Mieszkańców pisemnych wniosków, uwag bądź zastrzeżeń dot. ww. sprawy, w terminie 7 dni od daty dokonania zawiadomienia.Termin zawiadomienia liczy się po upływie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia.
Zapoznanie się z materiałami oraz składanie wniosków możliwe jest jedynie drogą elektroniczną, po wcześniejszym przesłaniu wniosku na adres wosr@gdansk.gda.pl lub umg@gdansk.gda.pl
Gdańsk, 19 czerwca 2024 r.