OBWIESZCZENIE
Stosownie do art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2024 r. Nr 572 t.j.) w związku z art. 74, ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2024 r. Nr 1112 t.j.) Wydział Ekologii i Energetyki Urzędu Miejskiego w Gdańsku działając w imieniu Prezydenta Miasta Gdańska, informuje że na wniosek spółki Domesta Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku z dnia 24 lipca 2024 r. (data wpływu: 25.07.2024 r., wpływ uzupełnień: 14.08.2024 r., 19.09.2024 r.) wszczęto postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla inwestycji pn.:
„Zespół zabudowy jednorodzinnej i wielorodzinnej z usługami i niezbędną infrastrukturą techniczną przy ul. Radiowej w Gdańsku”
na terenie działek nr 138/1, 138/2, 137/1, 137/2, 267/53, 267/86 oraz fragmentach działek 150, 240/2, 267/54 obręb 0003
W związku z powyższym informuje się właścicieli, zarządców i użytkowników terenu objętego przedmiotową inwestycją, a także terenów przyległych do niego, o możliwości składania w Urzędzie Miejskim w sali Obsługi Mieszkańców pisemnych wniosków, uwag bądź zastrzeżeń dot. ww. sprawy, w terminie 7 dni od daty dokonania zawiadomienia.
Termin zawiadomienia liczy się po upływie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia.
Zapoznanie się z materiałami oraz składanie wniosków możliwe jest jedynie drogą elektroniczną, po wcześniejszym przesłaniu wniosku na adres weie@gdansk.gda.pl lub umg@gdansk.gda.pl