Dyrektor Gdańskich Domów dla Dzieci w Gdańsku ogłasza nabór na stanowisko:
od referenta do starszego referenta.
- Nazwa i adres jednostki
- Gdańskie Domy dla Dzieci ul. Brzegi 55, 80-045 Gdańsk
- Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 2
- Dodatkowe informacje o pracy i związane z pracą:
- stosunek pracy oparty będzie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze godzin;
- pierwsza umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony z możliwością zawarcia
w przyszłości umowy o pracę na czas nieokreślony; - zatrudniona osoba, o której mowa w art. 16 ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych podejmująca pracę na stanowisku po raz pierwszy, może być skierowana do odbycia służby przygotowawczej, która kończy się egzaminem.
- Miejsce wykonywania pracy:
- Gdańskie Domy dla Dzieci ul. Brzegi 55, 80-045 Gdańsk
- Wymagania niezbędne:
Do konkursu może przystąpić osoba, która:
-
- posiada obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych
- nie była prawomocnie skazana za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe
- posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie
- stan zdrowia umożliwiający prace na ww. stanowisku
- posiada nieposzlakowaną opinię, wysoką kulturę osobistą
- posiada wykształcenie: średnie lub średnie ekonomiczne lub wyższe ( mile widziane profilu rachunkowość, finanse).
7. Wymagania dodatkowe:
-
- doświadczenie w pracy w jednostce budżetowej lub innej jednostce sektora finansów publicznych
- znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych i dyscypliny finansów publicznych
- znajomość i obsługa programów komputerowych pakiet MS Office, PROGMAN, PŁATNIK
- umiejętność pracy w zintegrowanych systemach informatycznych, w tym programów księgowych, sprawozdawczych i bankowych
- posiada cechy osobowości takie jak: komunikatywność, dyskrecja, konsekwencja w realizowaniu zadań, dokładność, sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, terminowość, umiejętność korzystania z przepisów prawa, nieposzlakowana opinia, wysoka kultura osobista
- znajomość przepisów w zakresie: ordynacji podatkowej, podatku dochodowego od osób fizycznych i osób prawnych, ubezpieczeń społecznych, pracowników samorządowych, prawa pracy, prawa zamówień publicznych, ustawy o wspieraniu rodziny i pieczy zastępczej.
8. Zakres obowiązków:
-
- wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunków jednostek
- księgowanie, na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym
- dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych
- naliczanie wynagrodzeń pracowników oraz umów zleceń
- rozliczanie ZUS i US
- rejestracja korespondencji wychodzącej i przychodzącej
- prowadzenie zamówień publicznych do 130 tyś
9. Wymagane dokumenty:
-
- list motywacyjny
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
- kserokopie świadectw
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji
- oświadczenie potwierdzające stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku
- inne dokumenty o posiadających kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
10. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
-
- praca wykonywana w pełnym wymiarze czasu pracy, 40 godzin w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy, w trzymiesięcznym okresie rozliczeniowym
- pomieszczenie przeznaczone dla stanowiska objętego naborem spełnia wymogi określone przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy
- miejsce pracy w budynku jest dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze, przemieszczaniem się wewnątrz budynku
- wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia konkursu w Gdańskich Domach dla Dzieci w Gdańsku nie przekroczył 6%.
11. Oferujemy:
-
- miesięczne wynagrodzenie zasadnicze od 5.500,00 złotych brutto w zależności od posiadanego doświadczenia
- dodatek stażowy
- uznaniowa premia kwartalna
- uznaniowa roczna nagroda pieniężna za szczególne zaangażowanie
- dodatek specjalny z tytułu powierzenia dodatkowych zadań
- nagroda jubileuszowa
- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”
- możliwość przystąpienia do Pracowniczego Planu Kapitałowego
- pakiet świadczeń socjalnych
- możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju zawodowego (kursy, szkolenia, dofinansowanie do wybranych form edukacji własnych).
W przypadku wyłonienia kandydata na ww. stanowisko pracy, kandydat przed zawarciem stosunku pracy winien dostarczyć na własny koszt oryginalny dokument o nie figurowaniu w Kartotece Karnej Krajowego Rejestru Karnego. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Gdańskich Domów dla Dzieci ul. Brzegi 55 80-045 Gdańsk z dopiskiem: „dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze REFERENT” w terminie do 18 lutego 2025 r. do godz. 15.00. Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni pisemnie lub telefonicznie o terminie postępowania sprawdzającego. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gdańskich Domów dla Dzieci.
12. Klauzula informacyjna – ochrona danych osobowych:
- Administratorem danych osobowych osób biorących udział w procesie rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000) są Gdańskie Domy dla Dzieci, ul. Brzegi 55, Gdańsk 80-045 ; dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530 ze zm.).
- Każda z osób biorących udział w procesie rekrutacji posiada prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przekazywania danych a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz do przenoszenia danych.
- Każda z osób biorących udział w procesie rekrutacji posiada prawo do złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Każda z osób biorących udział w procesie rekrutacji posiada prawo cofnięcia zgody na przetwarzanie danych, jednakże po zakończeniu procesu rekrutacji dane osobowe osób, które biorą udział w procesie rekrutacji będą przechowywane.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne - w przypadku ich nie podania oferta pracy nie zostanie uwzględniona w procesie rekrutacji.
- Podane dane przetwarzane będą przez 3 miesiące od dnia zakończenia rekrutacji i nie będą przekazywane do krajów trzecich ani ujawniane innym odbiorcom, chyba, że obowiązek taki wyniknie z żądań organów posiadających stosowne umocowania prawne.
- Szczegółowych informacji odnoszących się do przetwarzania danych osobowych udziela Inspektor Ochrony Danych Osobowych, z którym należy kontaktować się osobiście w siedzibie administratora danych osobowych.
13. W Gdańskich Domach dla Dzieci istnieje procedura zgłoszeń wewnętrznych oraz podejmowania działań następczych.