Urząd Miejski w Gdańsku
ul. Nowe Ogrody 8/12
80-803 Gdańsk
Herb Miasta Gdańska
Informacja/Gdańskie Centrum Kontaktu:
tel: +48 58 52 44 500,
fax: +48 58 302 39 41,
e-mail: umg@gdansk.gda.pl
elek. skrzynka podawcza ePUAP:
/UMGDA/SkrytkaESP

Główny księgowy w Gdańskich Nieruchomościach

Jesteśmy ważnym podmiotem na rynku nieruchomości, zarządzając ponad 17 tys. lokali mieszkalnych i użytkowych. Wykonujemy zadania w zakresie administrowania, obsługi technicznej, finansowej oraz inwestycyjnej gminnego zasobu nieruchomości.
Chcesz pracować na rzecz Mieszkanek i Mieszkańców Gdańska, lubisz pracę z ludźmi i nie boisz się ciekawych wyzwań zawodowych – dołącz do naszego zespołu.

Dyrektor Gdańskich Nieruchomości ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk, ogłasza nabór na wolne stanowiska urzędnicze:

główny księgowy.

  1. Wymagania niezbędne:

Od kandydatów oczekujemy spełnienia jednego z poniższych warunków:

    • ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe oraz co najmniej 3-letnia praktyka w księgowości
    • ukończona średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna oraz co najmniej 6-letnia praktyka w księgowości
    • wpis do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odpowiednich przepisów
    • certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odpowiednich przepisów

oraz

    • posiadanie obywatelstwa państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego EFTA
    • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
    • brak skazania za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe
    • minimum 3-letni staż pracy
    • posiadanie znajomości języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego
    • bardzo dobra znajomość przepisów w obszarze finansów i rachunkowości
    • biegła obsługa pakietu MS Office
    • wysoki poziom organizacji pracy własnej i podległego zespołu pracowników
    • umiejętność analitycznego myślenia, tworzenia budżetów zadań i planów operacyjnych.
  1. Wymagania dodatkowe:
    • doświadczenie zawodowe  w jednostkach sektora finansów publicznych
    • doświadczenie w kierowaniu zespołem podległych pracowników.
  1. Zakres zadań:
    • prowadzenie rachunkowości zakładu budżetowego
    • sporządzanie sprawozdań finansowych obowiązujących dla samorządowego zakładu budżetowego
    • wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi
    • opracowanie planów finansowych oraz opracowanie planu kont zgodnie z obowiązującą polityką rachunkowości
    • dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym
    • dokonanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących  operacji gospodarczych i finansowych
    • nadzór nad prawidłowym rozliczeniem podatków, w tym podatku VAT oraz sporządzeniem pliku JPK VAT oraz podatku od nieruchomości
    • kontrola nad dekretowaniem i wprowadzaniem danych do systemu księgowego
    • tworzenie i kontrola budżetów zadaniowych
    • wykonywanie innych czynności niezbędnych do zapewnienia właściwego funkcjonowania zakładu w zakresie powierzonych zadań.
  1. Kandydatom oferujemy:
    • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony maksymalnie na 6 miesięcy; po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę
    • możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju zawodowego (kursy, szkolenia, dofinansowanie do wybranych form edukacji własnych)
    • wymiar czasu pracy: pełny etat - 40 godz. tygodniowo (w przypadku osób niepełnosprawnych zgodnie z odrębnymi przepisami)
    • specyfika pracy: praca biurowa
    • możliwość udziału w grupowym ubezpieczeniu na życie
    • możliwość dofinansowania okularów korekcyjnych
    • przewidywany termin zatrudnienia: marzec 2025 r.
  1. Warunki finansowe:
    • miesięczne wynagrodzenie brutto w przedziale 11.000,00 - 12.800,00 złotych, w zależności od doświadczenia i kompetencji
    • benefity płacowe:
      • nagroda za realizację celów rocznych, stanowiąca do 100% miesięcznego wynagrodzenia brutto
      • uznaniowa roczna nagroda pieniężna za szczególne zaangażowanie
      • dodatek specjalny z tytułu powierzenia dodatkowych zadań
      • nagroda jubileuszowa.
    • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. ”trzynastka” stanowiąca 8,5% wynagrodzenia rocznego brutto (ok. jednomiesięczne wynagrodzenie brutto)
    • możliwość przystąpienia do Pracowniczego Planu Kapitałowego
    • pakiet świadczeń socjalnych m.in. dopłaty do kart FitProfit, do wypoczynku dla pracownika.
  1. Wymagane dokumenty:

Dokumenty aplikacyjne kandydatów na wyżej wymienione stanowisko, złożone w języku polskim, winny zawierać:

    • list motywacyjny i CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej (art.22¹ Kodeksu Pracy)
    • kserokopie świadectw pracy
    • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe
    • kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnień, o których umowa w art.13 a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1135) jest zobowiązany złożyć  kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność
    • oświadczenie o nieposzlakowanej opinii
    • oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ściągane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego)
    • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych
    • dokumenty potwierdzające staż pracy lub kompetencje nabyte w trakcie nauki w języku obcym muszą być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego
    • dokumenty potwierdzające staż pracy winny jednoznacznie wskazywać okres zatrudnienia oraz charakter stosunku pracy, na podstawie, którego świadczona była praca, w szczególności za granicą.
  1. Do kolejnego etatu rekrutacji zostaną zaproszeni kandydaci, którzy:
    • złożą wszystkie wyżej wymienione dokumenty
    • spełnią wszystkie wymagania niezbędne.

W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia naboru, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Gdańskich Nieruchomościach przekroczył 6%.

Wymagane dokumenty należy składać:

    • osobiście w kancelarii Gdańskich Nieruchomości, ul. Dyrekcyjna 7, w zamkniętych kopertach z następująca adnotacją: "Nabór – Główny księgowy"
    • lub przesłać na adres: Gdańskie Nieruchomości, ul. Dyrekcyjna 7, 80-852 Gdańsk z następującą adnotacją: "Nabór – Główny księgowy"
    • lub elektronicznie poprzez formularz eRecruiter - APLIKUJ

w terminie do 3 stycznia 2025 r. (decyduje data wpływu do Gdańskich Nieruchomości).

Wynik naboru zostanie zamieszczony na stronach internetowych Biuletynu Informacji Publicznej Gdańskich Nieruchomości oraz Gdańskich Nieruchomości i tablicy informacyjnej Gdańskich Nieruchomości.

Informujemy, że nadesłanych ofert nie zwracamy.

  1. Klauzula informacyjna
    • Administratorem danych osobowych osób biorących udział w procesie rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) są Gdańskie Nieruchomości z siedzibą przy ul. Partyzantów 74 80-254 Gdańsk.
    • Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135). Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z prawa pracy oraz ustawy o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym.
    • Podanie przez Państwa innych danych, nie określonych w ww. przepisach jest dobrowolne i zostanie potraktowane jako wyrażenie zgody na ich przetwarzanie. Tak wyrażoną zgodę można odwołać w każdym czasie.
    • Każda z osób biorących udział w procesie rekrutacji posiada prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przekazywania danych a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz do przenoszenia danych.
    • Każda z osób biorących udział w procesie rekrutacji posiada prawo do złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
    • Oferty nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów są przechowywane maksymalnie 3 miesiące od dnia zakończenia rekrutacji a pozostałe niezwłocznie niszczone. Imię, nazwisko i miejsce zamieszkania (w rozumieniu kodeksu cywilnego) pięciu najlepszych kandydatów wpisywane  są do protokołu z wyboru kandydata. Zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1135) dane  kandydata wybranego w procesie rekrutacji (imię, nazwisko i miejsce zamieszkania)  upublicznione będą przez 3 miesiące na tablicy ogłoszeń oraz stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gdańskich Nieruchomości.
    • Podane dane osobowe nie będą przekazane do krajów trzecich ani ujawniane innym odbiorcom, chyba, że obowiązek taki wyniknie z żądań organów posiadających stosowne umocowania prawne.
    • Szczegółowych informacji odnoszących się przetwarzania danych osobowych udziela Inspektor Ochrony Danych Osobowych, z którym należy kontaktować  się osobiście w siedzibie Administratora danych osobowych lub drogą elektroniczną na adres e-mail iodo@nieruchomoscigda.pl oraz dedykowany formularz kontaktowy na stronie internetowej Gdańskich Nieruchomości.

Do pobrania: Oświadczenie kandydata do pracy (45.5 KB, doc)