Jesteśmy ważnym podmiotem na rynku nieruchomości, zarządzając ponad 17 tys. lokali mieszkalnych i użytkowych. Wykonujemy zadania w zakresie administrowania, obsługi technicznej, finansowej oraz inwestycyjnej gminnego zasobu nieruchomości.
Chcesz pracować na rzecz Mieszkanek i Mieszkańców Gdańska, lubisz pracę z ludźmi i nie boisz się ciekawych wyzwań zawodowych – dołącz do naszego zespołu.
Dyrektor Gdańskich Nieruchomości ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk, ogłasza nabór na wolne stanowiska urzędnicze:
główny księgowy.
- Wymagania niezbędne:
Od kandydatów oczekujemy spełnienia jednego z poniższych warunków:
-
- ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe oraz co najmniej 3-letnia praktyka w księgowości
- ukończona średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna oraz co najmniej 6-letnia praktyka w księgowości
- wpis do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odpowiednich przepisów
- certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odpowiednich przepisów
oraz
-
- posiadanie obywatelstwa państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego EFTA
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
- brak skazania za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe
- minimum 3-letni staż pracy
- posiadanie znajomości języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego
- bardzo dobra znajomość przepisów w obszarze finansów i rachunkowości
- biegła obsługa pakietu MS Office
- wysoki poziom organizacji pracy własnej i podległego zespołu pracowników
- umiejętność analitycznego myślenia, tworzenia budżetów zadań i planów operacyjnych.
- Wymagania dodatkowe:
-
- doświadczenie zawodowe w jednostkach sektora finansów publicznych
- doświadczenie w kierowaniu zespołem podległych pracowników.
- Zakres zadań:
-
- prowadzenie rachunkowości zakładu budżetowego
- sporządzanie sprawozdań finansowych obowiązujących dla samorządowego zakładu budżetowego
- wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi
- opracowanie planów finansowych oraz opracowanie planu kont zgodnie z obowiązującą polityką rachunkowości
- dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym
- dokonanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych
- nadzór nad prawidłowym rozliczeniem podatków, w tym podatku VAT oraz sporządzeniem pliku JPK VAT oraz podatku od nieruchomości
- kontrola nad dekretowaniem i wprowadzaniem danych do systemu księgowego
- tworzenie i kontrola budżetów zadaniowych
- wykonywanie innych czynności niezbędnych do zapewnienia właściwego funkcjonowania zakładu w zakresie powierzonych zadań.
- Kandydatom oferujemy:
-
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony maksymalnie na 6 miesięcy; po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę
- możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju zawodowego (kursy, szkolenia, dofinansowanie do wybranych form edukacji własnych)
- wymiar czasu pracy: pełny etat - 40 godz. tygodniowo (w przypadku osób niepełnosprawnych zgodnie z odrębnymi przepisami)
- specyfika pracy: praca biurowa
- możliwość udziału w grupowym ubezpieczeniu na życie
- możliwość dofinansowania okularów korekcyjnych
- przewidywany termin zatrudnienia: marzec 2025 r.
- Warunki finansowe:
-
- miesięczne wynagrodzenie brutto w przedziale 11.000,00 - 12.800,00 złotych, w zależności od doświadczenia i kompetencji
- benefity płacowe:
-
-
- nagroda za realizację celów rocznych, stanowiąca do 100% miesięcznego wynagrodzenia brutto
- uznaniowa roczna nagroda pieniężna za szczególne zaangażowanie
- dodatek specjalny z tytułu powierzenia dodatkowych zadań
- nagroda jubileuszowa.
-
-
- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. ”trzynastka” stanowiąca 8,5% wynagrodzenia rocznego brutto (ok. jednomiesięczne wynagrodzenie brutto)
- możliwość przystąpienia do Pracowniczego Planu Kapitałowego
- pakiet świadczeń socjalnych m.in. dopłaty do kart FitProfit, do wypoczynku dla pracownika.
- Wymagane dokumenty:
Dokumenty aplikacyjne kandydatów na wyżej wymienione stanowisko, złożone w języku polskim, winny zawierać:
-
- list motywacyjny i CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej (art.22¹ Kodeksu Pracy)
- kserokopie świadectw pracy
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe
- kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnień, o których umowa w art.13 a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1135) jest zobowiązany złożyć kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność
- oświadczenie o nieposzlakowanej opinii
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ściągane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego)
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych
- dokumenty potwierdzające staż pracy lub kompetencje nabyte w trakcie nauki w języku obcym muszą być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego
- dokumenty potwierdzające staż pracy winny jednoznacznie wskazywać okres zatrudnienia oraz charakter stosunku pracy, na podstawie, którego świadczona była praca, w szczególności za granicą.
- Do kolejnego etatu rekrutacji zostaną zaproszeni kandydaci, którzy:
-
- złożą wszystkie wyżej wymienione dokumenty
- spełnią wszystkie wymagania niezbędne.
W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia naboru, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Gdańskich Nieruchomościach przekroczył 6%.
Wymagane dokumenty należy składać:
-
- osobiście w kancelarii Gdańskich Nieruchomości, ul. Dyrekcyjna 7, w zamkniętych kopertach z następująca adnotacją: "Nabór – Główny księgowy"
- lub przesłać na adres: Gdańskie Nieruchomości, ul. Dyrekcyjna 7, 80-852 Gdańsk z następującą adnotacją: "Nabór – Główny księgowy"
- lub elektronicznie poprzez formularz eRecruiter - APLIKUJ
w terminie do 3 stycznia 2025 r. (decyduje data wpływu do Gdańskich Nieruchomości).
Wynik naboru zostanie zamieszczony na stronach internetowych Biuletynu Informacji Publicznej Gdańskich Nieruchomości oraz Gdańskich Nieruchomości i tablicy informacyjnej Gdańskich Nieruchomości.
Informujemy, że nadesłanych ofert nie zwracamy.
- Klauzula informacyjna
-
- Administratorem danych osobowych osób biorących udział w procesie rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) są Gdańskie Nieruchomości z siedzibą przy ul. Partyzantów 74 80-254 Gdańsk.
- Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135). Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z prawa pracy oraz ustawy o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym.
- Podanie przez Państwa innych danych, nie określonych w ww. przepisach jest dobrowolne i zostanie potraktowane jako wyrażenie zgody na ich przetwarzanie. Tak wyrażoną zgodę można odwołać w każdym czasie.
- Każda z osób biorących udział w procesie rekrutacji posiada prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przekazywania danych a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz do przenoszenia danych.
- Każda z osób biorących udział w procesie rekrutacji posiada prawo do złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Oferty nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów są przechowywane maksymalnie 3 miesiące od dnia zakończenia rekrutacji a pozostałe niezwłocznie niszczone. Imię, nazwisko i miejsce zamieszkania (w rozumieniu kodeksu cywilnego) pięciu najlepszych kandydatów wpisywane są do protokołu z wyboru kandydata. Zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1135) dane kandydata wybranego w procesie rekrutacji (imię, nazwisko i miejsce zamieszkania) upublicznione będą przez 3 miesiące na tablicy ogłoszeń oraz stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gdańskich Nieruchomości.
- Podane dane osobowe nie będą przekazane do krajów trzecich ani ujawniane innym odbiorcom, chyba, że obowiązek taki wyniknie z żądań organów posiadających stosowne umocowania prawne.
- Szczegółowych informacji odnoszących się przetwarzania danych osobowych udziela Inspektor Ochrony Danych Osobowych, z którym należy kontaktować się osobiście w siedzibie Administratora danych osobowych lub drogą elektroniczną na adres e-mail iodo@nieruchomoscigda.pl oraz dedykowany formularz kontaktowy na stronie internetowej Gdańskich Nieruchomości.
Do pobrania: Oświadczenie kandydata do pracy (45.5 KB, doc)