Urząd Miejski w Gdańsku
ul. Nowe Ogrody 8/12
80-803 Gdańsk
Herb Miasta Gdańska
Informacja/Gdańskie Centrum Kontaktu:
tel: +48 58 52 44 500
fax: +48 58 302 39 41
e-mail: umg@gdansk.gda.pl
elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP:
/UMGDA/SkrytkaESP
elektroniczna skrzynka podawcza e-Doręczeń:
AE:PL-69589-14466-DIDGS-28

21.01.2025 r. - Realizacja punktu zbierania odpadów na terenie części działek ew. nr 30/20 i 30/21 obręb 300S przy ul. Sztutowskiej w Gdańsku

OBWIESZCZENIE

Stosownie do art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2024 r., poz. 572 ze zm.), w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2024 r., poz. 1112 ze zm.) Wydział Ekologii i Energetyki Urzędu Miejskiego w Gdańsku działając w imieniu Prezydenta Miasta Gdańska zawiadamia, że na wniosek spółki REMONDIS Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, działającej za pośrednictwem pełnomocnika - Pana Michała Kluchy, z dnia 10 października 2024 r. (wpływ dnia 11-10-2024 r.; wpływ uzupełnienia dnia: 19-12-2024 r.) wszczęto postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla inwestycji polegającej na:

„Realizacji punktu zbierania odpadów na terenie części działek ew. nr 30/20 i 30/21 obręb 300S przy ul. Sztutowskiej w Gdańsku”

W związku z powyższym informuje się właścicieli, zarządców i użytkowników terenu objętego przedmiotową inwestycją, a także terenów przyległych do niego, o możliwości składania pisemnych wniosków, uwag bądź zastrzeżeń dot. ww. sprawy, w terminie 7 dni od daty dokonania zawiadomienia. Termin zawiadomienia liczy się po upływie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia.

Zapoznanie się z materiałami oraz składanie wniosków możliwe jest jedynie drogą elektroniczną, po wcześniejszym przesłaniu wniosku na adres weie@gdansk.gda.pl lub umg@gdansk.gda.pl.