Polska-Gdańsk: Olej opałowy
2019/S 127-310083
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
ul. Nowe Ogrody 8/12
Gdańsk
80-803
Polska
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL634
Adresy internetowe:
Główny adres: www.bip.gdansk.pl
ul. Górników 15
Krynica Morska
82-120
Polska
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL63
Adresy internetowe:
Główny adres: http://bip.krynicamorska.tv/
ul. Gdańska 55
Sztutowo
82-110
Polska
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL63
Adresy internetowe:
Główny adres: www.sztutowo.pl
ul. Wojska Polskiego 16
Pruszcz Gdański
83-000
Polska
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL63
Adresy internetowe:
Główny adres: https://biuletyn.net/powiat-gdanski/
ul. Orzeszkowej 5
Puck
84-100
Polska
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL63
Adresy internetowe:
Główny adres: http://bip.starostwo.puck.pl/Article/get/id,16420.html
ul. Gdańska 34
Stegna
82-103
Polska
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL63
Adresy internetowe:
Główny adres: http://bip.stegna.pl/
ul. Nowy Dwór Gdański
Nowy Dwór Gdański
82-100
Polska
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL634
Adresy internetowe:
Główny adres: http://bip.miastonowydwor.pl/
ul. Gdańska 52
Żukowo
83-330
Polska
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL6
Adresy internetowe:
Główny adres: https://bip.zukowo.pl/Article/get/id,65089.html
ul. Turystyczna 15
Linia
84-223
Polska
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL63
Adresy internetowe:
Główny adres: https://bip.gminalinia.com.pl/
ul. Transportowa 1
Wejherowo
84-200
Polska
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL63
Adresy internetowe:
Główny adres: http://bip.ugwejherowo.pl/
ul. M. Płażyńskiego 16
Cedry Wielkie
83-020
Polska
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL63
Adresy internetowe:
Główny adres: http://www.e-bip.pl/Start/64
ul. Kościuszki 51
Ostaszewo
82-112
Polska
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL63
Adresy internetowe:
Główny adres: https://ugostaszewo.ssdip.bip.gov.pl/
ul. Józefa Wybickiego
Subkowy
83-120
Polska
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL63
Adresy internetowe:
Główny adres: http://bip.ugsubkowy.nv.pl/Article/get/id,18573.html
ul. 1 Maja 13
Puck
84-100
Polska
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL63
Adresy internetowe:
Główny adres: www.bip.gdansk.pl
ul. Dworcowa 9
Gdańsk
80-026
Polska
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL634
Adresy internetowe:
Główny adres: http://gak.nbip.pl/gak/
ul. Jabłoniowa 55
Gdańsk
80-180
Polska
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL634
Adresy internetowe:
Główny adres: http://bip.zut.com.pl/
ul. prof. Andruszkiewicza 5
Gdańsk
80-601
Polska
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL634
Adresy internetowe:
Główny adres: http://bip.gdmel.pl/
Sekcja II: Przedmiot
Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego gatunku L-1 do celów grzewczych
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 787 303 litrów oleju opałowego lekkiego gatunku L-1 do celów grzewczych, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego oraz Gmin i Powiatów występujących wspólnie, wymienionych dalej jako Płatników i Odbiorców, oraz jego sukcesywne dostarczanie do zbiorników tych Płatników i Odbiorców. Wykaz Płatników i Odbiorców stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ (w odrębnym pliku).
Dostawy oleju opałowego będą obejmowały teren województwa pomorskiego.
1. Szacunkowa ilość oleju opałowego objętego zamówieniem wynosi łącznie 787 303 litrów.
2. Rozliczenia wynagrodzenia za dostawy oleju opałowego odbywać się będą indywidualnie z każdym płatnikiem, wymienionym w Załączniku nr 1 do SIWZ, na podstawie faktur wystawianych przez Wykonawcę po każdej dostawie.
3. Minimalne parametry oleju opałowego lekkiego:
1) gęstość w temperaturze 15 oC nie może być wyższa niż 860 kg/m3;
2) wartość opałowa (energetyczna) nie może być niższa od 42,6 MJ/kg;
3) temperatura zapłonu nie może być niższa niż 56 oC;
4) zawartość siarki nie może być wyższa niż 0,1 %;
5) zawartość wody nie może być wyższa niż 200 mg/kg;
6) zawartość ciał stałych nie może być wyższa niż 24 mg/kg;
7) temperatura płynięcia nie może być wyższa niż -20 oC;
8) barwa czerwona.
4. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w PN-C-96024:2011 /Przetwory naftowe - oleje opałowe/ dla gatunku L-1.
5. Dostawa oleju będzie realizowana sukcesywnie (partiami), na podstawie zlecenia zapotrzebowania składanego przez pracowników odbiorców, wymienionych w Wykazie płatników i odbiorców, w godzinach od 8:00 do 15:00 w dni robocze, faksem, drogą elektroniczną lub pisemnie. Przewidywane ilości dostaw to średnio 4-5 dostaw w roku dla jednego odbiorcy.
Ostateczna ilość zamówionego oleju może ulec zmniejszeniu w zależności od warunków atmosferycznych, przy czym Zamawiający zobowiązuje się zakupić nie mniej niż 70 % planowanej ilości oleju. W stosunku do niewykorzystanych - maksymalnie 30 % - ilości oleju Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia odszkodowawcze.
Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu przewiduje możliwość zastosowania przepisów z art. 24aa ustawy Prawo zamówień publicznych. W związku z powyższym Zamawiający może najpierw dokonać oceny ofert, a następnie zbadać, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Informacje o RODO zawarte są w SIWZ.
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi, której obowiązek posiadania wynika z art. 32 ust. 1 ustawy z dnia 10.4.1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. z 2019, poz. 755).
Dokumentem potwierdzającym spełnianie przez Wykonawcę powyższego warunku udziału w postępowaniu jest:aktualna koncesja wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na obrót paliwami ciekłymi wraz ze wszystkimi zmianami.
Warunki realizacji umowy określono w SIWZ.
Sekcja IV: Procedura
Urząd Miejski w Gdańsku – Biuro Zamówień Publicznych, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, POLSKA, pokój 127 – I piętro.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
II kwartał 2020 r.
1. Wykonawca składa wraz z ofertą, aktualne na dzień składania ofert, oświadczenie w formie jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia (JEDZ).
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, JEDZ składa osobno każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także jednolite dokumenty (JEDZ) dotyczące tych podmiotów.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wykaz dokumentów na potwierdzenie barku podstaw wykluczenia:
1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2) odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
3) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności – wg załączonego do SIWZ wzoru.
3. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23) Ustawy Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, składa oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wg załączonego wzoru (w formie oryginału). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może wraz z oświadczeniem złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
4) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne - wg załączonego do SIWZ wzoru.
4. Forma składanych dokumentów oraz sposób ich podpisania i złożenia został opisany w SIWZ
5. Dokumenty składane przez wykonawców zagranicznych określono w SIWZ Rozdział nr 3 ust. 6.
6. Wadium - 30 000 PLN (trzydzieści tys. zł).
7. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, a także nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
8. Uwaga do sekcji IV 2.6 - Minimalny termin związania ofertą wynosi 60 dni.
9. Zamawiający przewidział zmiany postanowień umowy w SIWZ.
10. Uwaga do Sekcji II.2.6) szacunkowa wartość zamówienia: powyżej 221 000 EUR.
11. Kryteria oceny ofert - Cena 100 %.
12. Zamawiający informuje, że ze względu na ograniczoną liczbę znaków, którą można wprowadzić do treści ogłoszenia, pozostałe inf. zawarto w SIWZ dostępnej na stronie Zamawiającego.
ul. Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587801
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Faks: +48 224587800
Adres internetowy: www.uzp.gov.pl
Terminy składania odwołań zostały określone szczegółowo w przepisach Działu VI – Środki ochrony prawnej – ustawy z dn. 29.1.2004 r., Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2018 poz. 1986, ze zm.).
ul. Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587801
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Faks: +48 224587800
Adres internetowy: www.uzp.gov.pl