Polska-Gdańsk: Benzyna
2018/S 135-307594
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
Biuro Zamówień Publicznych, ul. Nowe Ogrody 8/12
Gdańsk
80-803
Polska
Tel.: +48 583236127
E-mail: monika.wilczynska@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL634
Adresy internetowe:
Główny adres: www.bip.gdansk.pl
ul. Karwieńska 3
Gdańsk
80-328
Polska
E-mail: monika.wilczynska@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL634
Adresy internetowe:
Główny adres: https://zoo.gda.pl/
ul. Traugutta 29
Gdańsk
80-221
Polska
E-mail: monika.wilczynska@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL634
Adresy internetowe:
Główny adres: https://www.sportgdansk.pl/
ul. Partyzantów 36
Gdańsk
80-254
Polska
E-mail: monika.wilczynska@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL634
Adresy internetowe:
Główny adres: http://www.gzdiz.gda.pl/
ul. Partyzantów 74
Gdańsk
80-254
Polska
E-mail: monika.wilczynska@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL634
Adresy internetowe:
Główny adres: https://www.estategda.pl/
ul. Elbląska 54/60
Gdańsk
80-724
Polska
E-mail: monika.wilczynska@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL634
Adresy internetowe:
Główny adres: http://strazmiejska.gda.pl/
ul. Żaglowa 11
Gdańsk
80-560
Polska
E-mail: monika.wilczynska@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL634
Adresy internetowe:
Główny adres: http://www.drmg.gdansk.pl/
ul. Prof. Witolda Andruszkiewicza 5
Gdańsk
80-601
Polska
E-mail: monika.wilczynska@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL634
Adresy internetowe:
Główny adres: http://gci.gdansk.pl/
al. Hallera 16/18
Gdańsk
80-426
Polska
E-mail: monika.wilczynska@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL634
Adresy internetowe:
Główny adres: http://gcuw.pl/
Gdańsk
Polska
E-mail: monika.wilczynska@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL634
Adresy internetowe:
Główny adres: https://www.gdansk.pl/urzad-miejski/wydzial-rozwoju-spolecznego/Gdanskie-placowki-oswiatowe,a,30689
ul. Jabłoniowa 55
Gdańsk
80-180
Polska
E-mail: monika.wilczynska@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL634
Adresy internetowe:
Główny adres: http://zut.com.pl/
ul. Prof. Witolda Andruszkiewicza 5
Gdańsk
80-601
Polska
E-mail: monika.wilczynska@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL634
Adresy internetowe:
Główny adres: http://www.gdmel.pl/
ul. Jabłoniowa 55
Gdańsk
80-180
Polska
E-mail: monika.wilczynska@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL634
Adresy internetowe:
Główny adres: http://guk.gda.pl/
ul. Pokoleń Lechii Gdańsk 1
Gdańsk
80-560
Polska
E-mail: monika.wilczynska@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL634
Adresy internetowe:
Główny adres: http://www.arenagdansk.pl/
ul. M. Płażyńskiego 16
Cedry Wielkie
83-020
Polska
E-mail: monika.wilczynska@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL63
Adresy internetowe:
Główny adres: https://www.cedry-wielkie.pl/
ul. Elizy Orzeszkowej 5
Puck
84-100
Polska
E-mail: monika.wilczynska@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL63
Adresy internetowe:
Główny adres: http://powiat.puck.pl/
ul. Gen. J. Hallera 19
Władysławowo
84-120
Polska
E-mail: monika.wilczynska@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL63
Adresy internetowe:
Główny adres: http://wladyslawowo.pl/
ul. Józefa Bema 1
Nowy Staw
82-230
Polska
E-mail: monika.wilczynska@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL63
Adresy internetowe:
Główny adres: http://nowystaw.pl/
ul. Transportowa 1
Wejherowo
84-200
Polska
E-mail: monika.wilczynska@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL63
Adresy internetowe:
Główny adres: http://ugwejherowo.pl/
ul. Starościńska 1
Malbork
82-200
Polska
E-mail: monika.wilczynska@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL63
Adresy internetowe:
Główny adres: http://www.zamek.malbork.pl/
ul. Nowe Ogrody 8/12
Gdańsk
80-803
Polska
Osoba do kontaktów: Monika Wilczyńska
Tel.: +48 583236127
E-mail: monika.wilczynska@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL634
Adresy internetowe:
Główny adres: www.bip.gdansk.pl
Sekcja II: Przedmiot
Dostawa paliwa w systemie bezgotówkowym do samochodów służbowych oraz agregatów prądotwórczych i drobnego sprzętu na rzecz wspólnie występujących Podmiotów.
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliw w systemie bezgotówkowym przy pomocy kart paliwowych do samochodów służbowych oraz agregatów prądotwórczych i drobnego sprzętu, dla następujących Podmiotów występujących wspólnie:
1) Gminy Miasta Gdańsk (jej jednostek organizacyjnych) i spółek z o.o. z udziałem Gminy,
2) Gminy Cedry Wielkie,
3) Powiatu Puckiego,
4) Gminy Władysławowo (jej jednostek organizacyjnych),
5) Gminy Nowy Staw (jej jednostek organizacyjnych),
6) Gminy Wejherowo (jej jednostek organizacyjnych),
7) Muzeum Zamkowego w Malborku,
oraz do łodzi motorowych, dla następujących Podmiotów:
8) Straży Miejskiej w Gdańsku i Gdańskiego Ośrodka Sportu.
Gmina Miasta Gdańska, na podstawie art. 16 ust. 1 Ustawy Pzp, jest Zamawiającym upoważnionym do przeprowadzenia postępowania w imieniu innych Zamawiających, którymi są ww. Podmioty. Umowy będą zawierane przez każdy z Podmiotów oddzielnie z Wykonawcą, którego oferta w danej części zamówienia będzie wybrana jako najkorzystniejsza.
Gmina Miasta Gdańska (jej jednostki organizacyjne) i spółki z o.o. z udziałem Gminy
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliw w systemie bezgotówkowym przy pomocy kart paliwowych do samochodów służbowych, agregatów prądotwórczych i drobnego sprzętu.
2. Zakup paliw wskazanych przez Zamawiającego będzie prowadzony w systemie bezgotówkowym, na stacjach Wykonawcy.
3. Rodzaj oraz maksymalna ilość paliwa przewidywana do zakupienia w okresie trwania umowy wynosi:
1) Olej napędowy - 128 402 litrów
2) Olej napędowy do samochodów ciężarowych/ autobusów - 638 200 litrów
3) Olej napędowy do agregatów - 14 385 litrów
4) Etylina Pb95 - 97 145 litrów
5) Etylina Pb98 - 19 420 litrów
6) Etylina Pb95 (do drobnego sprzętu) - 47 833 litrów
Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości:
Część 1: 30 000,00 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100).
Gmina Cedry Wielkie
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliw w systemie bezgotówkowym przy pomocy kart paliwowych do samochodów służbowych, agregatów prądotwórczych i drobnego sprzętu.
2. Zakup paliw wskazanych przez Zamawiającego będzie prowadzony w systemie bezgotówkowym, na stacjach Wykonawcy.
3. Rodzaj oraz maksymalna ilość paliwa przewidywana do zakupienia w okresie trwania umowy wynosi:
1) Olej napędowy - 5 000 litrów
2) Olej napędowy do samochodów ciężarowych/ autobusów - 6 000 litrów
3) Olej napędowy do agregatów - 500 litrów
4) Etylina Pb95 - 500 litrów
5) Etylina Pb95 (do drobnego sprzętu) - 4 000 litrów
Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości:
Część 2: 1 000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100).
Powiat Pucki
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliw w systemie bezgotówkowym przy pomocy kart paliwowych do samochodów służbowych.
2. Zakup paliw wskazanych przez Zamawiającego będzie prowadzony w systemie bezgotówkowym, na stacjach Wykonawcy.
3. Rodzaj oraz maksymalna ilość paliwa przewidywana do zakupienia w okresie trwania umowy wynosi:
1) Olej napędowy - 6 000 litrów.
Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości:
Część 3: 500,00 PLN (słownie: pięćset złotych 00/100).
Gmina Władysławowo (jej jednostki organizacyjne)
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliw w systemie bezgotówkowym przy pomocy kart paliwowych do samochodów służbowych i drobnego sprzętu.
2. Zakup paliw wskazanych przez Zamawiającego będzie prowadzony w systemie bezgotówkowym, na stacjach Wykonawcy.
3. Rodzaj oraz maksymalna ilość paliwa przewidywana do zakupienia w okresie trwania umowy wynosi:
1) Olej napędowy - 3 450 litrów
2) Olej napędowy do samochodów ciężarowych / autobusów - 5 915 litrów
3) Etylina Pb95 - 615 litrów
4) Etylina Pb95 (do drobnego sprzętu) - 690 litrów
Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości:
Część 4: 600,00 PLN (słownie: sześćset złotych 00/100).
Gmina Nowy Staw (jej jednostki organizacyjne)
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliw w systemie bezgotówkowym przy pomocy kart paliwowych do samochodów służbowych, agregatów prądotwórczych i drobnego sprzętu.
2. Zakup paliw wskazanych przez Zamawiającego będzie prowadzony w systemie bezgotówkowym, na stacjach Wykonawcy.
3. Rodzaj oraz maksymalna ilość paliwa przewidywana do zakupienia w okresie trwania umowy wynosi:
1) Olej napędowy - 2 974 litrów
2) Olej napędowy do samochodów ciężarowych/ autobusów - 47 386 litrów
3) olej napędowy do agregatów - 463 litry
4) Etylina Pb95 - 393 litrów
5) Etylina Pb95 (do drobnego sprzętu) - 3 340 litrów
Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości:
Część 5: 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100).
Gmina Wejherowo (jej jednostki organizacyjne)
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliw w systemie bezgotówkowym przy pomocy kart paliwowych do samochodów służbowych, agregatów prądotwórczych i drobnego sprzętu.
2. Zakup paliw wskazanych przez Zamawiającego będzie prowadzony w systemie bezgotówkowym, na stacjach Wykonawcy.
3. Rodzaj oraz maksymalna ilość paliwa przewidywana do zakupienia w okresie trwania umowy wynosi:
1) Olej napędowy - 2 000 litrów
2) Olej napędowy do samochodów ciężarowych/ autobusów - 19 200 litrów
3) Olej napędowy do agregatów - 1 000 litrów
4) Etylina Pb95 - 2 000 litrów
5) Etylina Pb95 (do drobnego sprzętu) - 730 litrów
Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości:
Część 6: 1 000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100).
Muzeum Zamkowe w Malborku
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliw w systemie bezgotówkowym przy pomocy kart paliwowych do samochodów służbowych i agregatów prądotwórczych.
2. Zakup paliw wskazanych przez Zamawiającego będzie prowadzony w systemie bezgotówkowym, na stacjach Wykonawcy.
3. Rodzaj oraz maksymalna ilość paliwa przewidywana do zakupienia w okresie trwania umowy wynosi:
1) Olej napędowy - 14 000 litrów
2) Olej napędowy do agregatów - 500 litrów
Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości:
Część 7: 600,00 PLN (słownie: sześćset złotych 00/100).
Straż Miejska w Gdańsku i Gdański Ośrodek Sportu (paliwo do łodzi motorowych)
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliw w systemie bezgotówkowym przy pomocy kart paliwowych do łodzi motorowych.
2. Zakup paliw do łodzi motorowych wskazanych przez Zamawiającego będzie prowadzony w systemie bezgotówkowym, na stacjach Wykonawcy.
3. Rodzaj oraz maksymalna ilość paliwa przewidywana do zakupienia w okresie trwania umowy wynosi:
1) etylina Pb95 - 9 750 litrów
Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości:
Część 8: 400,00 PLN (słownie: czterysta złotych 00/100).
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich musi posiadać kompetencje i uprawnienia, o których mowa powyżej.
Wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia ten warunek nastąpi na podstawie części IV JEDZ tj. Kryteria kwalifikacji, sekcja alfa.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące posiadania zdolności technicznej:
Dla części 1-7:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną stacją paliw napędowych i płynnych, czynną całą dobę, we wszystkie dni tygodnia, zapewniającą tankowanie pojazdów (w tym autobusów), położoną w odległości nie większej niż:
a) 10 km od siedziby Urzędu Miejskiego w Gdańsku (dla części 1), liczonej według wskazań licznika pojazdu poruszającego się trasą najkrótszą;
b) 12 km od siedziby Urzędu Gminy Cedry Wielkie (dla części 2), liczonej według wskazań licznika pojazdu poruszającego się trasą najkrótszą. Zamawiający dla części 2 zamówienia, wyraża zgodę na realizację dostaw paliw na stacji czynnej od poniedziałku do soboty w godzinach 6:00-22:00, a w niedziele i święta w godzinach 7:00-17:00;
c) 10 km od siedziby Starostwa Powiatowego w Pucku (dla części 3), liczonej według wskazań licznika pojazdu poruszającego się trasą najkrótszą;
d) 10 km od skrzyżowania ulicy Gdańskiej (droga wojewódzka nr 216) z ulicą Droga Chłapowska we Władysławowie (dla części 4), liczonej według wskazań licznika pojazdu poruszającego się trasą najkrótszą;
e) 15 km od siedziby Urzędu Miejskiego w Nowym Stawie (dla części 5), liczonej według wskazań licznika pojazdu poruszającego się trasą najkrótszą;
f) 7 km od skrzyżowania drogi krajowej nr 6 z ulicą Zamostną w Bolszewie (dla części 6), liczonej według wskazań licznika pojazdu poruszającego się trasą najkrótszą;
g) 5 km od Muzeum Zamkowego w Malborku (dla części 7), liczonej według wskazań licznika pojazdu poruszającego się trasą najkrótszą.
Dla części 8:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną stacją paliw napędowych i płynnych, czynną w okresie od 1.5.2019 r. do 30.9.2019 roku:
— w godzinach 8:00-20:00,
— we wszystkie dni tygodnia.
Zapewniającą tankowanie łodzi motorowych, położoną bezpośrednio na nabrzeżu, w odległości nie większej niż 3 km od Mariny Gdańsk (usytuowanej wzdłuż Nabrzeża Szafarnia na Nowej Motławie), liczonej według wskazań licznika łodzi motorowej poruszającej się trasą najkrótszą.
Potwierdzenie, że Wykonawca spełnia powyższe warunki nastąpi na podstawie części IV JEDZ tj. Kryteria kwalifikacji, sekcja alfa.
Zgodnie z dokumentacją zamówienia.
Sekcja IV: Procedura
Gdańsk, Urząd Miejski w Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 8/12, pok. 132A.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
II połowa 2019 roku
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie:
1.1. art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Prawo zamówień publicznych;
1.2. art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 10 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, tj.:
2.1. aktualnej koncesji na obrót paliwami ciekłymi;
2.2. wykazu urządzeń technicznych (stacji paliw) dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami
2.3.a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2.3.b) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
2.3.c) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
2.4. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
3. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
4. Termin związania ofertą wynosi 60 dni od upływu terminu składania ofert.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień na dodatkowe dostawy, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
7. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, a także nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
8. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego.
9. Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu przewiduje możliwość zastosowania przepisów art. 24aa ustawy Pzp. W związku z powyższym Zamawiający może najpierw dokonać oceny ofert, a następnie zbadać, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
10. Dokumenty składane przez wykonawców zagranicznych w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określone zostały w Rozdziale 3 SIWZ.
11. Kryterium oceny ofert we wszystkich częściach zamówienia jest: cena - 100 %.
12. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na dowolną ilość części.
ul. Postępu 17 a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587801
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Faks: +48 224587800
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
ul. Postępu 17 a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587801
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Faks: +48 224587800
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl