Gmina Miasta Gdańska reprezentowana przez "Gdańskie Wody" Sp. z o.o.: Dostawa
grodzic stalowych i profili narożnych do magazynu przeciwpowodziowego w Gdańsku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii
Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy,
których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które
będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących
członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej
kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych
przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli
przeprowadzenie postępowania
Tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie
postępowania: "Gdańskie Wody" Sp. z o.o. ul. Profesora Witolda Andruszkiewicza 5 80-601
Ogłoszenie nr 557301-N-2017 z dnia 2017-07-27 r.
Gdańsk NIP 583-001-08-23 Regon 190275057 www.gdanskiewody.pl tel.58 32-33-400
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie
oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz
z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych
państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo
zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Gdańska reprezentowana przez "Gdańskie Wody" Sp.
z o.o., krajowy numer identyfikacyjny ---, ul. ul. Prof. Witolda Andruszkiewicza 5 , 80-601
Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 583233400, , e-mail
a.walesiak@gdanskiewody.pl, , faks .
Adres strony internetowej (URL): www.gdanskiewody.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających
jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za
przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie
będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie
udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można
uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.gdanskiewody.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych
warunków zamówienia
Tak
www.gdanskiewody.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można
uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Wymagane jest przesyłanie ofert w formie pisemnej – za pośrednictwem operatora
pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 r. - Prawo pocztowe, osobiście lub za
pośrednictwem posłańca. Nie dopuszcza się składania ofert w postaci elektronicznej.
Adres:
"Gdańskie Wody" Spółka z o.o., ul. Prof. Witolda Andruszkiewicza 5, 80-601 Gdańsk
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów
plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod
adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa grodzic stalowych i profili
narożnych do magazynu przeciwpowodziowego w Gdańsku
Numer referencyjny: Sygn. akt: ZP-14/PN/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w
odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup
części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie
jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub
robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do magazynu przeciwpowodziowego ul.
Kaczeńce 33 w Gdańsku fabrycznie nowych: 1) grodzic stalowych typu GU 16N o długości:
L=6,0 m - 130 sztuk L=9,0 m -130 sztuk 2) profili narożnych z zamkiem typu C14 do ścianek
szczelnych typu GU 16N o długości L=6,0 m – 4 sztuki L=9,0 m – 4 sztuki Przedmiotem
zamówienia są grodzice stalowe typu Gu 16N oraz profile narożne z zamkiem typu C14,
gorącowalcowane wg PN/EN 10248/1999, fabrycznie nowe posiadające certyfikat EN 10204
-3.1, bez obróbek wykańczających, o następujących parametrach: szerokość b - 600 mm
wysokość - 430 mm Stal minimum S350GP Moment bezwładności Jx ≥ 35 950 cm4/m
Sprężysty wskaźnik wytrzymałości Wx ≥ 1670 cm3/m Ciężar pojedynczej grodzicy 72,6 kg/m,
ciężar ściany 121,00 kg/m W przypadkach odniesienia w opisie przedmiotu odniesienie do
norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów
referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp,
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a każdorazowo należy
przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne".
II.5) Główny kod CPV: 44212500-4
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa
całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub
dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7
lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone
zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta
umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach: 35
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia określa się na: nie dłuższy niż 5
tygodni od dnia podpisania umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,
EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności
zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w
okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie co najmniej
jedną dostawę grodzic stalowych i profili narożnych o wartości zamówienia minimum
400.000 zł netto.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności
przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub
doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5
ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU
WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ
SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA
SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ
WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W
CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST.
1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu
Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) zaświadczenia właściwego naczelnika
urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków,
wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub
innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym
organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub
grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu; b) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej
Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo
innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na
ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca
zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z
ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu; c) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej
ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie
art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy Pzp; d) oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w przypadku przynależności do tej samej
grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź
informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia
konkurencji w postępowaniu. 2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w
punkcie III.4).1) lit. a)–c) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie
zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne
albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z
ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono
upadłości. 3) Dokumenty, o których mowa w punkcie III.4).2) lit. b), powinny być
wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Dokument, o którym mowa w III.4).2) lit. a), powinien być wystawiony nie wcześniej, niż 3
miesiące przed upływem tego terminu. 4) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę
lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie
wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie III.4).2), zastępuje się je dokumentem
zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób
uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał
dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo
organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę
lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis w punkcie
III.4).3) stosuje się. 5) Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub
sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia
w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w punkcie III.4).1) lit. a)–c).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ
WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W
CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST.
1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu
dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda wykazu dostaw
polegających na dostawie grodzic stalowych i profili narożnych, które zostały wykonane nie
wcześniej, niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w zakresie niezbędnym do
wykazania spełnienia warunku opisanego w punkcie VI. SIWZ wraz z podaniem ich
rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały
wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy ww. dostawy zostały wykonane
należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty
wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z
uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać
tych dokumentów – inne dokumenty.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ
WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W
CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST.
1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy złożenia wadium.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do
ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert
katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w
postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące
dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert
w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do
sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony,
przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu
przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki,
na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji
technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Termin realizacji 40,00
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg
nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych
bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego
przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający
przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą
odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom
poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków
zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji
elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym
wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych
wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego
etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w
sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty,
na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany Umowy będą dokonywane pod rygorem nieważności w formie pisemnej. 2.
Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień Umowy, także w
stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących
przypadkach i na poniższych warunkach: 1) w przypadku, w którym nie ma możliwości
dotrzymania terminu wykonania zamówienia, z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę –
zmianie mogą ulec postanowienia Umowy w zakresie terminu wykonania zamówienia, poprzez
jego wydłużenie odpowiednio do okresu występowania wskazanych przyczyn; 2) w przypadku
zmian przepisów prawa, które weszły w życie po zawarciu Umowy, a które powodują
konieczność zmiany postanowień Umowy – w takim przypadku zmianie mogą ulec wyłącznie
postanowienia Umowy, do których odnoszą się zmiany przepisów prawa w zakresie
niezbędnym dla dostosowania Umowy do wprowadzonej zmiany prawa; 3) jeżeli z przyczyn
nie przewidzianych w chwili zawarcia Umowy niezbędne jest ograniczenie przez
Zamawiającego zakresu zleconego przedmiotu zamówienia – w takim przypadku zmianie
mogą ulec postanowienia Umowy odnoszące się do opisu przedmiotu zamówienia oraz
obniżona zostanie wysokość wynagrodzenia o wartość elementów, których dotyczy to
ograniczenie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-08-07, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania
ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie
Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone
na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki
służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które
zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie
zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1) Zamawiający w niniejszym postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu
nieograniczonego najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego
oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki
udziału w postępowaniu. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej
oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień
złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art.
25 ust. 1 ustawy Pzp. 2) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału
w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub
jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej
lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim
stosunków prawnych. 3) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych
podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował
niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych
podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji
zamówienia. 4) W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych
podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi
zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny,
czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich
zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres
dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego
podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres
udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na
zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu
dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje czynności,
których wskazane zdolności dotyczą. 5) Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy
przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub
ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w
postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o
których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 ustawy Pzp. 6) Wykonawca, który polega na
sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem,
który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego
powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie
ponosi winy. 7) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub
finansowa, podmiotu, o którym mowa w punkcie VII.5.2), nie potwierdzają spełnienia przez
wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów
podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez
zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowiązał
się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże samodzielne
spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim uprzednio powoływał się na
zasoby innego podmiotu. 8) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w
celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie,
w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza
informacje o tych podmiotach w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu
warunków udziału w postępowaniu. 9) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie
przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o
zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz
brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie
warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 10) Wykonawca nie jest
obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o
których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia
lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i
ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z
dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania
publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352) 11) Oświadczenia, o których
mowa w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ogłoszeniu o zamówieniu dotyczące
wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na
zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp oraz dotyczące podwykonawców, składane są w
oryginale. 12) Dokumenty, o których mowa w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i
ogłoszeniu o zamówieniu, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz
brak podstaw wykluczenia, inne niż oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii
poświadczonej za zgodność z oryginałem. 13) Poświadczenia za zgodność z oryginałem
dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega
wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo
podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 14) Poświadczenie za
zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej. 15) W przypadku, gdy Zamawiający jest
podmiotem, na rzecz którego dostawa wskazana w wykazie została wcześniej wykonana,
Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów dotyczących należytego jej
wykonania. 16) Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z
oryginałem przez Wykonawcę. 17) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz
z tłumaczeniem na język polski. 18) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik,
do oferty należy załączyć pełnomocnictwo z określeniem jego zakresu. Pełnomocnictwo należy
złożyć w oryginale, kopii poświadczonej notarialnie lub kopii poświadczonej za zgodność z
oryginałem przez Wykonawcę. 19) Wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają
pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy w sprawie zamówienia publicznego dla
ustanowionego przez nich pełnomocnika. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale, kopii
poświadczonej notarialnie lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez
Wykonawcę. 20) W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów, w których
jakiekolwiek kwoty podane zostały w walutach obcych, Zamawiający przeliczy te kwoty na zł
według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego w dniu zamieszczenia
ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 21) Wykonawca, w terminie 3
dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy
Pzp, przekazuje zamawiającemu wskazane w punkcie VII.2.1) lit d) SIWZ oświadczenie o
przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.
24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić
dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w
postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór informacji o przynależności do grupy
kapitałowej stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. 22) Oferty należy składać w siedzibie Spółki
„Gdańskie Wody” Sp. z o.o. w Gdańsku, ul. Prof. Witolda Andruszkiewicza 5, 80 – 601
Gdańsk, w terminie do dnia: 07.08.2017 r. do godziny 10:00. Oferty zostaną otwarte w
siedzibie Spółki „Gdańskie Wody” Sp. z o.o. w Gdańsku, ul. Prof. Witolda Andruszkiewicza 5,
80 – 601 Gdańsk, w dniu: 07.08.2017 r. o godzinie 10:15. 23) Zamawiający nie dopuszcza
składania ofert częściowych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia Umowy ramowej.
Zamawiający nie wymaga i nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie
przewiduje rozliczeń między Zamawiającym a Wykonawcą w walutach obcych. Zamawiający
nie przewiduje aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w
postępowaniu. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień
Umowy, także w stosunku do treści oferty, w zakresie i na warunkach określonych w SIWZ
oraz we Wzorze Umowy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH