- nie dotyczy -
- nie dotyczy -
- podanie,
- dowód wniesienia opłaty skarbowej,
- pełnomocnictwo (w przypadku osoby upoważnionej) wraz z dowodem wniesienia opłaty skarbowej z tytułu złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa,
- tytuł prawny do lokalu (kopia).
Dokumentem potwierdzającym tytuł prawny do lokalu może być umowa cywilno-prawna, wypis z księgi wieczystej, decyzja administracyjna lub orzeczenie sądu.
Kwota | Tytuł płatności | |
---|---|---|
10,00 zł | za decyzję administracyjną | Zapłać |
17,00 zł | za złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa (jeśli osobę wnoszącą podanie reprezentuje pełnomocnik) | Zapłać |
Uwaga: nie podlega opłacie skarbowej czynność złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu.
Opłatę skarbową należy opłacić za pośrednictwem:
- Banków bądź Poczty (według obowiązujących cenników oraz taryf),
- w o. Banku PEKAO S.A. mieszczącym się w ZOM Urzędu Miejskiego w Gdańsku (bez dodatkowych opłat):
- ul. Nowe Ogrody 8/12,
-
w opłatomatach mieszczących się w ZOM Urzędu Miejskiego w Gdańsku (bez dodatkowych opłat):
- Wilanowska 2,
- Partyzantów 74,
- Nowe Ogrody 8/12.
- w placówkach Banku PEKAO S.A. świadczących obsługę Gminy Miasta Gdańska (bez dodatkowych opłat). Urząd Miejski w Gdańsku wpłaty dokonywane na rzecz Miasta bez opłat i prowizji
na rachunek bankowy:
Urząd Miejski w Gdańsku
80-803 Gdańsk
ul. Nowe Ogrody 8/12
Nr konta 31 1240 1268 1111 0010 3877 3935
(z dopiskiem dokonywanej operacji, np. "Opłata skarbowa z tytułu ....")
Informujemy, że w/w konto dotyczy tylko i wyłącznie opłat skarbowych.
- nie dotyczy -
Sprawa wymaga przeprowadzenia postępowania wyjaśniającego zgodnie z przepisami ustawy Kodeks postępowania administracyjnego.
Podanie o wymeldowanie w trybie administracyjnym można również przesłać pocztą tradycyjną lub za pośrednictwem elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej, korzystając z formularza pisma ogólnego.
ZESPÓŁ OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW Nr 1
ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk
punkt informacji - pok. 103
tel.: Gdańskie Centrum Kontaktu 58 52 44 500
ZESPÓŁ OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW Nr 3
ul. Nowe Ogrody 8/12
80-803 Gdańsk
punkt informacji - pok. 40
tel.: Gdańskie Centrum Kontaktu 58 52 44 500
ZESPÓŁ OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW Nr 4
ul. Wilanowska 2
80-809 Gdańsk
Informacja ogólna
tel.: Gdańskie Centrum Kontaktu 58 52 44 500
Urząd Miejski w Gdańsku
Wydział Spraw Obywatelskich
Referat Ewidencji Ludności
ul. Nowe Ogrody 8/12
80-803 Gdańsk
tel.: 58 323 63 72; 323 66 75
e-mail: wso@gdansk.gda.pl
Odwołanie do Wojewody Pomorskiego w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.
- Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (Dz.U. z 2022 r. poz.1191 z późn. zm.)
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r. poz.775)
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz.U. z 2022 r. poz.2142 z późn. zm.)
Podanie o wymeldowanie decyzją administracyjną, osoby, która opuściła miejsce pobytu stałego lub czasowego i nie dopełniła obowiązku wymeldowania się składa właściciel lub inny podmiot dysponujący tytułem prawnym do lokalu.
Podania o wymeldowanie decyzją administracyjną nie składa się w przypadku własnego wymeldowania. Procedura takiego wymeldowania opisana została pod hasłem: „Wymeldowanie z pobytu stałego” oraz „Wymeldowanie z pobytu czasowego”.