Rozstrzygnięcie konkursu ofert na realizację zadań z zakresu zdrowia publicznego prowadzonego w ramach Szczegółowego Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii dla Gminy Miasta Gdańska na rok 2023 – uzależnienia zad. nr 1.4, 1.12, 1.13, 1.15, 2.3, 2.10, 2.19, 3.19

Rozstrzygnięcie konkursu ofert na realizację zadań z zakresu zdrowia publicznego prowadzonego w ramach Szczegółowego Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii dla Gminy Miasta Gdańska na rok 2023

Prezydent Miasta Gdańska ogłasza rozstrzygnięcie konkursu na realizację zadań z zakresu zdrowia publicznego prowadzonego w ramach Szczegółowego Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii dla Gminy Miasta Gdańska
na rok 2023

Do pobrania:

Oferty na realizację zadań nr 1.4, 1.12, 1.13, 1.15, 2.3, 2.10, 2.19, 3.19 z zakresu zdrowia publicznego prowadzonego w ramach Szczegółowego Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii dla Gminy Miasta Gdańska na rok 2023 podlegają procedurze odwoławczej. Odwołania należy składać w systemie Witkac.pl w ciągu 3 dni roboczych, tj. w dniach 31.01-02.02.2023 r. Potwierdzenie złożenia odwołania w formie papierowej należy dostarczyć do dn. 06.02.2023 r. do ogłaszającego konkurs do Zespołu Obsługi Mieszkańców Nr 1 ul. Partyzantów 74 (pokój 103), Zespołu Obsługi Mieszkańców Nr 3 – ul. Nowe Ogrody 8/12 (pokój 40), Zespołu Obsługi Mieszkańców Nr 4 ul. Wilanowska 2 (stanowisko informacyjne) lub przesłać na adres: 80-803 Gdańsk, ul. Nowe Ogrody 8/12, Urząd Miejski w Gdańsku, lub korzystając z elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP: ePUAP/UMGDA/SkrytkaESP. Decyduje data wpływu dokumentu do Ogłaszającego konkurs.

 

Metryczka publikacji