Rozstrzygnięcie konkursu ofert na realizację zadań z zakresu zdrowia publicznego prowadzonego w ramach Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii dla Gminy Miasta Gdańska na lata 2024-2026
Prezydent Miasta Gdańska ogłasza rozstrzygnięcie konkursu na realizację zadań z zakresu zdrowia publicznego prowadzonego w ramach Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii dla Gminy Miasta Gdańska na lata 2024-2026
Do pobrania:
- rozstrzygnięcie konkursu_1.9_BIP (262.02 KB, pdf)
- rozstrzygnięcie konkursu_2.2_BIP (259.99 KB, pdf)
- rozstrzygnięcie konkursu_2.8_BIP (287.99 KB, pdf)
- rozstrzygnięcie konkursu_3.9_BIP (269.43 KB, pdf)
- rozstrzygnięcie konkursu_3.17_BIP (257.37 KB, pdf)
Oferty na realizację zadań publicznych z zakresu zdrowia publicznego prowadzonych
w ramach Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii dla Gminy Miasta Gdańska na lata 2024-2026 podlegają procedurze odwoławczej. Odwołania należy składać w systemie Witkac.pl w ciągu
2 dni roboczych, tj. w dniach 29-30.01.2024 r. Potwierdzenie złożenia odwołania należy dostarczyć w ciągu 2 dni roboczych od złożenia odwołania tj. do dn. 01.02.2024 r. do ogłaszającego konkurs w formie opisanej w cz.VI ust.1 pkt.5 Treści ogłoszenia o konkursie.