Zespół ds. kadr dyrektorów jednostek oświatowych

Realizowane zadania:

  • prowadzenie spraw osobowych dyrektorów jednostek oświatowych w zakresie:
    • dokumentowania czynności z zakresu prawa pracy,
    • spraw związanych ze stosunkiem pracy,
    • organizowania konkursów na stanowiska dyrektorów placówek oświatowych, w tym udział w komisjach konkursowych,
    • koordynowania procedury oceniania pracy,
    • udziału w rozpatrywaniu skarg,
    • prowadzenia ewidencji urlopów,
  • prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem nagród Prezydenta dyrektorom i nauczycielom, w tym udział w komisjach,
  • prowadzenie spraw związanych ze stosunkiem pracy nauczycieli, w tym: ruch kadrowy nauczycieli, urlopy dla poratowania zdrowia, zatrudnianie bez kwalifikacji,
  • prowadzenie spraw pracowników administracji i obsługi dotyczących przeszeregowania przed emeryturą,
  • współpraca ze związkami zawodowymi i Kuratorium Oświaty w zakresie realizowanych zadań,
  • monitorowanie realizacji układu zbiorowego oraz regulaminu wynagradzania nauczycieli,
  • prowadzenie spraw związanych z awansem zawodowym nauczycieli ubiegających się o stopień nauczyciela mianowanego,
  • organizacja i nadzór organizacja i nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem archiwum oświatowego.
Metryczka publikacji