Miejski Rzecznik Konsumentów w Gdańsku informuje, że na posiedzeniu Krajowej Rady Rzeczników Konsumentów, która odbyła się 2 grudnia 2014 r.ustalono, że rzecznicy konsumentów nie będą udzielać konsumentom porad w zakresie upadłości konsumenckiej, pomocy w sporządzaniu wniosków o upadłość konsumencką, pism przygotowawczych itp. Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów potwierdził słuszność przyjętego stanowiska.
Jednocześnie informujemy, że w ramach wdrażania Programu Bezpieczeństwa Ekonomicznego i Wsparcia Osób Zadłużonych w Gdańsku zostało uruchomione Centrum Bezpieczeństwa Ekonomicznego i Wsparcia Osób Zadłużonych, w którym można uzyskać poradę i pomoc również w temacie upadłości konsumenckiej.
Punkt mieści się w Gdańsku Wrzeszczu przy Al. Grunwaldzkiej.
Telefon kontaktowy: 728 590 288, e-mail: centrumbeiwoz@gmail.com.