Miejski Rzecznik Konsumentów w Gdańsku uprzejmie informuje, że na posiedzeniu Krajowej Rady Rzeczników Konsumentów, która odbyła się w dniu 2 grudnia 2014 r.ustalono, że rzecznicy konsumentów nie będą udzielać konsumentom porad w zakresie upadłości konsumenckiej, pomocy w sporządzaniu wniosków o upadłość konsumencką, pism przygotowawczych itp. Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów potwierdził słuszność przyjętego stanowiska.
O zagadnieniach dotyczących upadłości konsumenckiej mogą Państwo przeczytać w specjalnym poradniku Ministerstwa Sprawiedliwości na stronie http://ms.gov.pl/pl/informacje/news,6792,upadlosc-konsumencka--poradnik.html
Jednocześnie informujemy, że w ramach wdrażania Programu Bezpieczeństwa Ekonomicznego i Wsparcia Osób Zadłużonych w Gdańsku zostało uruchomione Centrum Bezpieczeństwa Ekonomicznego i Wsparcia Osób Zadłużonych, w którym można uzyskać poradę i pomoc również w temacie upadłości konsumenckiej.
Punkt mieści się we Wrzeszczu przy Al. Grunwaldzkiej 8 i czynny jest w godzinach:
poniedziałek, czwartek i piątek od 8:30 do 16.30
wtorek i środa od 12:00 do 20.00
tel. 728-590-288
e-mail: centrumbeiwoz@gmail.com