OBWIESZCZENIE
Stosownie do art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r. poz. 572 z późn. zm.) w związku z art. 74, ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2024 r. poz. 1112 z późn. zm.) Prezydent Miasta Gdańska, informuje że na wniosek Pana Łukasza Gerenta działającego z upoważnienia Prezydenta Miasta Gdańska reprezentowanego przez Dyrekcję Rozbudowy Miasta Gdańska z dnia 24 stycznia 2025 r. (wpływ 27.01.2025 r., wpływ uzup. 10.03.2025 r., 02.06.2025 r., 22.07.2025 r.) wszczęto postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla inwestycji pn.:
„Modernizacja ul. Migowskiej, ul. Na Wzgórzu i ul. Falistej”
Inwestycja na terenie działek nr 3/8, 6/5, 4/2, 169/4, 6/7, 3/10, 5, 6/6 w obrębie 0053 oraz działek nr 665/1, 667, 651, 555, 641, 636, 601, 157, 162, 125, 121, 131/2, 131/1, 169, 138, 139, 143, 147, 188, 113/1, 152, 600, 671, 25/3, 74, 672/1, 113/2, 103, 650, 72, 151, 45, 607, 564, 1/1, 75, 9, 42, 77, 112, 50, 635, 153, 8, 92, 102, 627/1, 628, 646, 90, 114, 104, 47, 551, 49, 10, 584, 591, 654, 645, 89/1, 46, 48, 670, 629, 566, 637, 634, 89/3, 586, 76, 93, 581, 580 w obrębie 0054
Jednocześnie tut. organ informuje o wystąpieniu do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Gdańsku, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Gdańsku oraz Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie Zarząd Zlewni w Gdańsku o opinie, co do konieczności przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko i jej zakresu.
W związku z powyższym informuje się właścicieli, zarządców i użytkowników terenu objętego przedmiotową inwestycją, a także terenów przyległych do niego, o możliwości składania w Urzędzie Miejskim w sali Obsługi Mieszkańców pisemnych wniosków, uwag bądź zastrzeżeń dot. ww. sprawy, w terminie 7 dni od daty dokonania zawiadomienia.
Termin zawiadomienia liczy się po upływie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia.
Dokumenty do wglądu w Wydziale Ekologii i Energetyki Urzędu Miejskiego w Gdańsku przy ulicy Kartuskiej 32/34 w godzinach pracy urzędu, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym: (58) 768 82 00. Zapoznanie się z dokumentacją możliwe jest także drogą elektroniczną, po wcześniejszym przesłaniu wniosku na adres weie@gdansk.gda.pl lub umg@gdansk.gda.pl