WEiE-I.6220.I.35 O.2024.HŚ
Dotyczy: oceny oddziaływania na środowisko przedsięwzięcia pn.: „Budowa instalacji OZE zwiększającej efektywność energetyczną Zakładu Utylizacyjnego w Gdańsku, zmniejszające emisję CO2, oraz usprawniające proces kompostowania” inwestycja na terenie działek o numerach: 209 i 210 obręb 0048 Szadółki
Na podstawie art. 33 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jedn. Dz.U. z 2024 r.; poz. 1112 ze zm.) Prezydent Miasta Gdańska ZAWIADAMIA:
- że w dniu 17 lipca 2025 r. do tut. organu wpłynęły dodatkowe uzupełnienia do raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko,
- o możliwości zapoznania się z dokumentacją w sprawie, w tym z przedłożonymi w dniu 17 lipca 2025 r. dodatkowymi uzupełnieniami oraz wnoszenia uwag i wniosków w sprawie w terminie 30 dni, uwagi te zostaną rozpatrzone przez organ wydający decyzję środowiskową.
Wnioski i uwagi w sprawie inwestycji, co do której toczy się postępowanie, można składać do Wydziału Ekologii i Energetyki Urzędu Miejskiego w Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk lub kierować na adres internetowy: weie@gdansk.gda.pl, w terminie
30 dni od daty ukazania się niniejszego zawiadomienia.
Dokumenty do wglądu w Wydziale Ekologii i Energetyki Urzędu Miejskiego w Gdańsku przy ulicy Kartuskiej 32/34 w godzinach pracy urzędu, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym: (58) 768 82 00. Zapoznanie się z dokumentacją możliwe jest także drogą elektroniczną, po wcześniejszym przesłaniu wniosku na adres weie@gdansk.gda.pl lub umg@gdansk.gda.pl.