OBWIESZCZENIE
Stosownie do art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2024 r.; poz. 572 ze zm.), w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2024 r. poz. 1112 ze zm.) Prezydent Miasta Gdańska zawiadamia, że dnia 22 sierpnia 2025 r. wydał decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach nr WEiE-I.6220.II.152D.2024.HŚ dla inwestycji polegającej na:
„Realizacji punktu zbierania odpadów na terenie części działek nr 30/20 i 30/21 obręb 300S przy ul. Sztutowskiej w Gdańsku”
W związku z powyższym informuje się właścicieli, zarządców i użytkowników terenu objętego przedmiotową inwestycją, a także terenów przyległych do niego, o możliwości zapoznania się z ww. decyzją w terminie 14 dni od daty ukazania się niniejszego zawiadomienia.
Dokumenty do wglądu w Wydziale Ekologii i Energetyki Urzędu Miejskiego w Gdańsku przy ulicy Kartuskiej 32/34 w Gdańsku w godzinach pracy urzędu, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym: (58) 768 82 00.
Zapoznanie się z dokumentacją możliwe jest także drogą elektroniczną, po wcześniejszym przesłaniu wniosku na adres weie@gdansk.gda.pl lub umg@gdansk.gda.pl.
Od niniejszej decyzji służy stronie prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Gdańsku (Gdańsk, ul. Podwale Przedmiejskie 30) za pośrednictwem Prezydenta Miasta Gdańska (adres korespondencyjny: Urząd Miejski w Gdańsku - Wydział Ekologii i Energetyki ul. Nowe Ogrody 8/12 80-803 Gdańsk) w terminie 14 dni od daty jej otrzymania, zgodnie z art. 127 i 129 kpa.