Na podstawie art. 85 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jedn. Dz.U. z 2024 r.; poz. 1112 ze zm.) Prezydent Miasta Gdańska ZAWIADAMIA o wydaniu decyzji nr WEiE-I.6220.II.152D.2024.HŚ z dnia 22 sierpnia 2025 r. o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na:
„Realizacji punktu zbierania odpadów na terenie części działek nr 30/20 i 30/21 obręb 300S przy ul. Sztutowskiej w Gdańsku”
Dokumenty do wglądu w Wydziale Ekologii i Energetyki Urzędu Miejskiego w Gdańsku przy ulicy Kartuskiej 32/34 w Gdańsku w godzinach pracy urzędu, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym: (58) 768 82 00.
Zapoznanie się z treścią decyzji oraz z dokumentacją sprawy możliwe jest także drogą elektroniczną, po wcześniejszym przesłaniu wniosku na adres weie@gdansk.gda.pl lub umg@gdansk.gda.pl.
Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach nr WEiE-I.6220.II.152D.2024.HŚ została udostępniona w Biuletynie Informacji Publicznej 22 sierpnia 2025 r.
29_decyzja Remondis_II.152.2024 (338.47 KB, pdf)
29_załacznik do decyzji Remondis_II.152.2024 (329.25 KB, pdf)