OBWIESZCZENIE
Stosownie do art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego (tekst jedn. Dz.U. z 2024 r. poz. 572 ze zm.) w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r., poz. 1112 ze zm.) Prezydent Miasta Gdańska informuje, że na wniosek Pana Michała Gretkowskiego, działającego za pośrednictwem pełnomocnika – Pana Tomasza Juchniewicza, z dnia 28 października 2024 r. (wpływ UMG: 31-10-2024 r. e-PUAP: 28-10-2024 r.; wpływ uzupełnień UMG: 20-03-2025 r., 29-05-2025 r.
i 17-06-2025 r., e-PUAP: 20-03-2025 r., 27-05-2025 r.) wszczęto postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.:
„Zabudowa magazynowo – produkcyjna z częściami biurowo-socjalnymi, budynkami portierni, budynkami pompowni z częściami administracyjnymi, zbiornikami pożarowymi oraz niezbędną infrastrukturą techniczną, na dz. ewid. nr 1/3, 2, 3/12, 21/1, 23/5, 24/1, 24/3, 25, 7/7, 29/4, 8/1 obręb: 326S, M. Gdańsk”
W związku z powyższym informuje się właścicieli, zarządców i użytkowników terenu objętego przedmiotową inwestycją, a także terenów przyległych do niego, o możliwości składania w Urzędzie Miejskim w sali Obsługi Mieszkańców pisemnych wniosków, uwag bądź zastrzeżeń dot. ww. sprawy, w terminie 7 dni od daty dokonania zawiadomienia.
Termin zawiadomienia liczy się po upływie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia.
Dokumenty do wglądu w Wydziale Ekologii i Energetyki Urzędu Miejskiego w Gdańsku przy ulicy Kartuskiej 32/34 w Gdańsku w godzinach pracy urzędu, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym: (58) 768 82 00.
Zapoznanie się z dokumentacją możliwe jest także drogą elektroniczną, po wcześniejszym przesłaniu wniosku na adres weie@gdansk.gda.pl lub umg@gdansk.gda.pl.