OBWIESZCZENIE
Stosownie do art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r. poz. 572 z późn. zm.) w związku z art. 74, ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2024 r. poz. 1112 z późn. zm.) Prezydent Miasta Gdańska, informuje że na wniosek Pana Patryka Delęgowskiego działającego z upoważnienia Prezydenta Miasta Gdańska reprezentowanego przez Dyrekcję Rozbudowy Miasta Gdańska z dnia 1 lipca 2024 r. (wpływ 04.07.2024 r., wpływ uzup. 06.09.2024 r., 21.03.2025 r., 30.06.2025 r.) wszczęto postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla inwestycji pn.:
„Budowa Drogi Zielonej – Zielony Bulwar Odcinek I: od al. Generała Hallera do ul. Obrońców Wybrzeża oraz trasy tramwajowej na odcinku od al. Generała Hallera do ul. Chłopskiej poprzez ulicę Obrońców Wybrzeża”
Inwestycja na terenie działek nr:
Obręb 016: 525; obręb 017: 84/2, 86, 56/3, 62/31, 53/12, 56/8, 53/7, 56/9, 78/2, 62/43, 54, 53/2, 41/74, 53/1, 78/1, 62/24, 83, 53/4, 56/14, 56/15; obręb 018: 33/3, 31/11, 31/13, 31/10, 31/14, 31/12, 34, 35/4; obręb 020: 136/4, 1/3, 136/22, 139/24, 139/11, 134, 139/10, 139/21, 139/7; obręb 021: 1/7, 67/4, 29/2, 26, 6/2, 95, 43/9, 62/49, 2/1, 62/92, 43/8, 93, 30, 62/80, 1/9, 71/4, 94, 62/58, 62/79, 15/19, 62/57, 27, 89, 62/54, 62/56, 15/26, 15/22, 15/2; obręb 022: 39/10, 38/3, 39/2, 39/9, 37/3, 40/1, 17/6, 26/5, 29/6, 17/1, 17/8, 29/5, 29/1, 39/1, 16, 17/2; obręb 033: 57/2, 283/1, 278/3, 279/12, 278/4, 279/13, 284/6, 284/3; obręb 034: 360/7, 360/6, 358/1, 359/3, 357/5, 357/8, 357/4, 358/2, 359/4, 360/8; obręb 043: 9/3, 1184, 9/4; obręb 044: 1/1, 2/1, 2/2, 1/4.
Jednocześnie tut. organ informuje o wystąpieniu do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Gdańsku, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Gdańsku oraz Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie Zarząd Zlewni w Gdańsku o opinie, co do konieczności przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko i jej zakresu.
W związku z powyższym informuje się właścicieli, zarządców i użytkowników terenu objętego przedmiotową inwestycją, a także terenów przyległych do niego, o możliwości składania w Urzędzie Miejskim w sali Obsługi Mieszkańców pisemnych wniosków, uwag bądź zastrzeżeń dot. ww. sprawy, w terminie 7 dni od daty dokonania zawiadomienia.
Termin zawiadomienia liczy się po upływie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia.
Dokumenty do wglądu w Wydziale Ekologii i Energetyki Urzędu Miejskiego w Gdańsku przy ulicy Kartuskiej 32/34 w godzinach pracy urzędu, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym: (58) 768 82 00.
Zapoznanie się z dokumentacją możliwe jest także drogą elektroniczną, po wcześniejszym przesłaniu wniosku na adres weie@gdansk.gda.pl lub umg@gdansk.gda.pl