Urząd Miejski w Gdańsku
ul. Nowe Ogrody 8/12
80-803 Gdańsk
Informacja/Gdańskie Centrum Kontaktu:
tel: +48 58 52 44 500
fax: +48 58 302 39 41
e-mail: umg@gdansk.gda.pl
elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP:
/UMGDA/SkrytkaESP
elektroniczna skrzynka podawcza e-Doręczeń:
AE:PL-69589-14466-DIDGS-28

14.07.2025 r. - Budowa Drogi Zielonej – Zielony Bulwar Odcinek I: od al. Generała Hallera do ul. Obrońców Wybrzeża oraz trasy tramwajowej na odcinku od al. Generała Hallera do ul. Chłopskiej poprzez ulicę Obrońców Wybrzeża

OBWIESZCZENIE

Stosownie do art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r. poz. 572  z późn. zm.) w związku z art. 74, ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2024 r. poz. 1112 z późn. zm.) Prezydent Miasta Gdańska, informuje że na wniosek Pana Patryka Delęgowskiego działającego z upoważnienia Prezydenta Miasta Gdańska reprezentowanego przez Dyrekcję Rozbudowy Miasta Gdańska z dnia 1 lipca 2024 r. (wpływ 04.07.2024 r., wpływ uzup. 06.09.2024 r., 21.03.2025 r., 30.06.2025 r.) wszczęto postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla inwestycji pn.:

„Budowa Drogi Zielonej – Zielony Bulwar Odcinek I: od al. Generała Hallera do ul. Obrońców Wybrzeża oraz trasy tramwajowej na odcinku od al. Generała Hallera do ul. Chłopskiej poprzez ulicę Obrońców Wybrzeża”

Inwestycja na terenie działek nr:

Obręb 016: 525; obręb 017: 84/2, 86, 56/3, 62/31, 53/12, 56/8, 53/7, 56/9, 78/2, 62/43, 54, 53/2, 41/74, 53/1, 78/1, 62/24, 83, 53/4, 56/14, 56/15; obręb 018: 33/3, 31/11, 31/13, 31/10, 31/14, 31/12, 34, 35/4; obręb 020: 136/4, 1/3, 136/22, 139/24, 139/11, 134, 139/10, 139/21, 139/7; obręb 021: 1/7, 67/4, 29/2, 26, 6/2, 95, 43/9, 62/49, 2/1, 62/92, 43/8, 93, 30, 62/80, 1/9, 71/4, 94, 62/58, 62/79, 15/19, 62/57, 27, 89, 62/54, 62/56, 15/26, 15/22, 15/2; obręb 022: 39/10, 38/3, 39/2, 39/9, 37/3, 40/1, 17/6, 26/5, 29/6, 17/1, 17/8, 29/5, 29/1, 39/1, 16, 17/2; obręb 033: 57/2, 283/1, 278/3, 279/12, 278/4, 279/13, 284/6, 284/3; obręb 034: 360/7, 360/6, 358/1, 359/3, 357/5, 357/8, 357/4, 358/2, 359/4, 360/8; obręb 043: 9/3, 1184, 9/4; obręb 044: 1/1, 2/1, 2/2, 1/4.

Jednocześnie tut. organ informuje o wystąpieniu do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Gdańsku, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Gdańsku oraz Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie Zarząd Zlewni w Gdańsku o opinie, co do konieczności przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko i jej zakresu.

W związku z powyższym informuje się właścicieli, zarządców i użytkowników terenu objętego przedmiotową inwestycją, a także terenów przyległych do niego, o możliwości składania w Urzędzie Miejskim w sali Obsługi Mieszkańców pisemnych wniosków, uwag bądź zastrzeżeń dot. ww. sprawy, w terminie 7 dni od daty dokonania zawiadomienia.

Termin zawiadomienia liczy się po upływie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia.

Dokumenty do wglądu w Wydziale Ekologii i Energetyki Urzędu Miejskiego w Gdańsku przy ulicy Kartuskiej 32/34 w godzinach pracy urzędu, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym: (58) 768 82 00.

Zapoznanie się z dokumentacją możliwe jest także drogą elektroniczną, po wcześniejszym przesłaniu wniosku na adres weie@gdansk.gda.pl lub umg@gdansk.gda.pl