OBWIESZCZENIE
Stosownie do art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 1691) [dalej Kpa] w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1112 z późn. zm.) Prezydent Miasta Gdańska informuje, że na wniosek BPI Project VIII Sp. z o.o., reprezentowanej przez Pełnomocnika, złożony do tut. organu w dniu 21 lipca 2025 r. (wpływ e-Doręczenia: 21.07.2025 r., wpływ załączników w wersji papierowej: 23.07.2025 r., wpływ uzupełnień: e-Doręczenia: 18.09.2025 r., 25.10.2025 r., 24.11.2025 r., wpływ wersji papierowej: 19.09.2025 r., 28.10.2025 r.), wszczęto postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla inwestycji pn.: Zespół budynków mieszkalno-usługowych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną przy ul. Wiesława w Gdańsku.
Inwestycja na terenie działek ewidencyjnych: 23/16, 23/4, 23/14, 24/2, 23/15 obręb 091
Jednocześnie tut. organ informuje o wystąpieniu do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Gdańsku, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Gdańsku oraz Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie Zarządu Zlewni w Gdańsku o opinie, co do konieczności przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko i jej zakresu.
Ponadto zgodnie z art. 10 § 1 Kpa tut. organ zawiadamia, że możliwy jest czynny udział strony w każdym stadium postępowania. Z dokumentacją sprawy można zapoznać się w Wydziale Ekologii i Energetyki Urzędu Miejskiego w Gdańsku przy ulicy Kartuskiej 32/34 w godzinach pracy urzędu, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym: (58) 768 82 00. Zapoznanie się z dokumentacją możliwe jest także drogą elektroniczną, po wcześniejszym przesłaniu wniosku na adres weie@gdansk.gda.pl lub umg@gdansk.gda.pl albo w formie elektronicznej – na adres do e-Doręczeń: AE:PL-69589-14466-DIDGS-28.