OBWIESZCZENIE
Stosownie do art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2024 r., poz. 572), w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2024 r., poz. 1112 ze zm.) Prezydent Miasta Gdańska zawiadamia, że na wniosek spółki Interparking Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, działającej za pośrednictwem pełnomocnika – Pana Marcina Kulika, z dnia 19 grudnia 2024 r. (wpływ dnia 20-01-2025 r., wpływ uzupełnień dnia: 28-03-2025 r. i 28-05-2025 r.) wszczęto postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla inwestycji pn.:
„Budowa parkingu samochodowego na działce ewidencyjnej nr 35/2 obręb Rębiechowo, w mieście Gdańsk”
W związku z powyższym informuje się właścicieli, zarządców i użytkowników terenu objętego przedmiotową inwestycją, a także terenów przyległych do niego, o możliwości składania pisemnych wniosków, uwag bądź zastrzeżeń dot. ww. sprawy, w terminie 7 dni od daty dokonania zawiadomienia. Termin zawiadomienia liczy się po upływie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia.
Dokumenty do wglądu w Wydziale Ekologii i Energetyki Urzędu Miejskiego w Gdańsku przy ulicy Kartuskiej 32/34 w Gdańsku w godzinach pracy urzędu, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym: (58) 768 82 00.
Zapoznanie się z dokumentacją możliwe jest także drogą elektroniczną, po wcześniejszym przesłaniu wniosku na adres weie@gdansk.gda.pl lub umg@gdansk.gda.pl.