Dokument opracowany został przez zespół roboczy składający się z przedstawicieli i przedstawicielek organizacji pozarządowych oraz Prezydenta Miasta Gdańska.
W ramach prac nad Programem Wydział Rozwoju Społecznego zorganizował cykl VI otwartych spotkań konsultacyjnych, które odbywały się w lipcu i sierpniu br. Projekt dokumentu został przedłożony do konsultacji Gdańskiej Radzie Działalności Publicznego (GRDPP). Po przeprowadzonych konsultacjach on-line, wraz z Raportem z konsultacji, dokument trafi do zaopiniowania przez GRDPP, a następnie zostanie złożony do Rady Miasta Gdańska, która będzie przyjmować go Uchwałą na sesji.
Propozycje zmian można składać do poniedziałku, 29 września 2025 roku do godz. 23:59 przy użyciu elektronicznego formularza konsultacji lub w wersji papierowej, w Centrum Dolna Brama (piętro I, pokój nr 12), przy ulicy Dolna Brama 8 w Gdańsku, w godzinach pracy Urzędu: poniedziałek, wtorek, czwartek: 8.00 - 16.00; środa: 8.00 - 17.00; piątek: 8.00 - 15.00.
Przedstawione w dokumencie kwoty przeznaczone na finansowanie poszczególnych zadań są kwotami proponowanymi i mogą się zmienić w związku z przyjęciem budżetu Miasta; informacje o finalnych kwotach znane będą najwcześniej w ostatnim tygodniu września/pierwszym tygodniu października. Wstępnie deklarowana kwota to ogółem 142 866 018,00 zł (ok. 5% więcej niż w roku 2025).
Program współpracy 2026 - konsultacje (77.29 KB, docx)
Formularz on-line do zgłaszania uwag.
