Do pobrania:
rozstrzygnięcie zad 1 (123.97 KB, pdf)
rozstrzygnięcie zad 2 (123.85 KB, pdf)
rozstrzygnięcie zad 3 (129.16 KB, pdf)
rozstrzygnięcie zad 4 (128.37 KB, pdf)
rozstrzygnięcie zad 5 (127.48 KB, pdf)
Uwaga: Oferentom przysługuje możliwość odwołania się do Prezydenta Miasta Gdańska od rozstrzygnięcia konkursu. Szczegółowy sposób odwołania się od rozstrzygnięcia konkursu opisany jest w Rozdziale XVII Ogłoszenia konkursowego.
Odwołania należy składać w systemie Witkac.pl w terminie 3 dni roboczych od opublikowania informacji o rozstrzygnięciu konkursu, tj. w dniach 10.03- 15.03.2023 r.
Potwierdzenie złożenia odwołania należy dostarczyć do Ogłaszającego konkurs w:
- Zespole Obsługi Mieszkańców Nr 1 - ul. Partyzantów 74 (pokój 103),
- Zespole Obsługi Mieszkańców Nr 3 – ul. Nowe Ogrody 8/12 (pokój 40),
- Zespole Obsługi Mieszkańców Nr 4 – ul. Wilanowska 2 (stanowisko informacyjne)
- lub przesłać na adres: 80-803 Gdańsk, ul. Nowe Ogrody 8/12, Urząd Miejski w Gdańsku,
- lub korzystając z elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP: ePUAP/UMGDA/SkrytkaESP
w terminie do 2 dni roboczych po złożeniu odwołania w systemie Witkac.pl.
Decyduje data wpływu dokumentu do Urzędu.