Urząd Miejski w Gdańsku
ul. Nowe Ogrody 8/12
80-803 Gdańsk
Herb Miasta Gdańska
Informacja/Gdańskie Centrum Kontaktu:
tel: +48 58 52 44 500,
fax: +48 58 302 39 41,
e-mail: umg@gdansk.gda.pl
elek. skrzynka podawcza ePUAP:
/UMGDA/SkrytkaESP

Rozstrzygnięcie konkursu ofert złożonych zgodnie z Zarządzeniem Nr 2131/23 PMG z dnia 22 listopada 2023 roku

Rozstrzygnięcie konkursu ofert na realizację zadań z zakresu zdrowia publicznego w ramach Gdańskiego Programu Ochrony Zdrowia  Psychicznego na lata 2024 - 2026, ogłoszonego Zarządzeniem Nr 2131/23 Prezydenta Miasta Gdańska z dnia 22 listopada 2023 r.

Do obrania:
1) rozstrzygnięcie zad. 1/2131/23 

2) rozstrzygnięcie zad. 2/2131/23 

3) rozstrzygnięcie zad. 3/2131/23 

4) rozstrzygnięcie zad. 4/2131/23 

5) rozstrzygnięcie zad. 5/2131/23 

6) rozstrzygnięcie zad. 6/2131/23 

7) rozstrzygnięcie zad. 7/2131/23 

8) rozstrzygnięcie zad. 8/2131/23 

9) rozstrzygnięcie zad. 9/2131/23 

10) rozstrzygnięcie zad. 10/2131/23 

Uwaga: Oferentom przysługuje możliwość odwołania się do Prezydenta Miasta Gdańska od rozstrzygnięcia konkursu. Szczegółowy sposób odwołania się od rozstrzygnięcia konkursu opisany jest w Rozdziale VI ust.8 Ogłoszenia konkursowego. Odwołania należy składać w systemie Witkac.pl w ciągu 2 dni roboczych, tj. w dniach 16 – 17.01.2024 r. Potwierdzenie złożenia odwołania należy dostarczyć w ciągu 2 dni roboczych od złożenia odwołania do ogłaszającego konkurs w formie opisanej  w cz.VI ust.1 pkt.5 Treści ogłoszenia o konkursie.