Rozstrzygnięcie konkursu ofert na realizację w latach 2023-2025 zadania nr 3.13 z zakresu zdrowia publicznego prowadzonego w ramach Szczegółowego Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii dla Gminy Miasta Gdańska na rok 2023
Prezydent Miasta Gdańska ogłasza rozstrzygnięcie konkursu na realizację w latach 2023-2025 zadania nr 3.13 z zakresu zdrowia publicznego prowadzonego w ramach Szczegółowego Gminnego Programu Profilaktyki
i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii dla Gminy Miasta Gdańska na rok 2023
Do pobrania:
Oferty na realizację zadania publicznego nr 3.13 z zakresu zdrowia publicznego prowadzonego w ramach Szczegółowego Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii dla Gminy Miasta Gdańska na rok 2023 podlegają procedurze odwoławczej.
Odwołania należy składać w systemie Witkac.pl w ciągu 2 dni roboczych, tj. w dniach 02-03 stycznia 2023 r.
Potwierdzenie złożenia odwołania w formie papierowej należy dostarczyć do dn. 05 stycznia 2023 r. do ogłaszającego konkurs do Zespołu Obsługi Mieszkańców Nr 1 ul. Partyzantów 74 (pokój 103), Zespołu Obsługi Mieszkańców Nr 3 – ul. Nowe Ogrody 8/12 (pokój 40), Zespołu Obsługi Mieszkańców Nr 4 ul. Wilanowska 2 (stanowisko informacyjne) lub przesłać na adres: 80-803 Gdańsk, ul. Nowe Ogrody 8/12, Urząd Miejski w Gdańsku, lub korzystając z elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP: ePUAP/UMGDA/SkrytkaESP.
Decyduje data wpływu dokumentu do Ogłaszającego konkurs.