Rozstrzygnięcie konkursu ofert na realizację w latach 2022-2024 zadań z zakresu zdrowia publicznego prowadzonego
w ramach Szczegółowego Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii dla Gminy Miasta Gdańska na rok 2022
Prezydent Miasta Gdańska
ogłasza rozstrzygnięcie konkursu na realizację w latach 2022-2024 zadań publicznych z zakresu zdrowia publicznego prowadzonego w ramach Szczegółowego Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii dla Gminy Miasta Gdańska na rok 2022
Do pobrania:
- rozstrzygnięcie konkursu_1.9_BIP (258.19 KB)
- rozstrzygnięcie konkursu_1.12_BIP (259.47 KB)
- rozstrzygnięcie konkursu_1.14_BIP (261.33 KB)
- rozstrzygnięcie konkursu_1.16_BIP (260.02 KB)
- rozstrzygnięcie konkursu_2.3_BIP (262.15 KB)
Oferty na realizację zadań publicznych z zakresu zdrowia publicznego prowadzonego w ramach Szczegółowego Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii dla Gminy Miasta Gdańska na rok 2022 podlegają procedurze odwoławczej. Odwołania należy składać w systemie Witkac.pl w ciągu 3 dni roboczych, tj. w dniach 20-22.07.2022 r. Potwierdzenie złożenia odwołania w formie papierowej należy dostarczyć w terminie 1 dnia roboczego po złożeniu odwołania w systemie Witkac.pl. tj. do dn. 25.07.2022 r. do ogłaszającego konkurs do Zespołu Obsługi Mieszkańców Nr 3 – ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk.