Urząd Miejski w Gdańsku
ul. Nowe Ogrody 8/12
80-803 Gdańsk
Herb Miasta Gdańska
Informacja/Gdańskie Centrum Kontaktu:
tel: +48 58 52 44 500,
fax: +48 58 302 39 41,
e-mail: umg@gdansk.gda.pl
elek. skrzynka podawcza ePUAP:
/UMGDA/SkrytkaESP

Rozstrzygnięcie konkursu ofert złożonych zgodnie z Zarządzeniem Nr 2367/22 PMG z dnia 28 listopada 2022 roku

Rozstrzygnięcie konkursu ofert na realizację zadań z zakresu zdrowia publicznego w ramach Gdańskiego Programu Promocji Zdrowia i Przeciwdziałania Chorobom Cywilizacyjnym na lata 2021 – 2025, ogłoszonego Zarządzeniem Nr 2367/22 Prezydenta Miasta Gdańska z dnia 28 listopada 2022 r.

Do obrania:
Rozstrzygnięcie konkursu Lp 1-6 (315.96 KB)

Uwaga: Oferentom przysługuje możliwość odwołania się do Prezydenta Miasta Gdańska od rozstrzygnięcia konkursu. Szczegółowy sposób odwołania się od rozstrzygnięcia konkursu opisany jest w Rozdziale XVII Ogłoszenia konkursowego. Odwołania należy składać
w systemie Witkac.pl w ciągu 2 dni roboczych, tj. w dniach 02 – 03.01.2023 r. Potwierdzenie złożenia odwołania należy dostarczyć w ciągu 2 dni roboczych od złożenia odwołania do ogłaszającego konkurs do Zespołu Obsługi Mieszkańców Nr 1 ul. Partyzantów 74 (pokój 103), Zespołu Obsługi Mieszkańców Nr 3 – ul. Nowe Ogrody 8/12 (pokój 40), Zespołu Obsługi Mieszkańców Nr 4 ul. Wilanowska 2 (stanowisko informacyjne) lub przesłać na adres: 80-803 Gdańsk, ul. Nowe Ogrody 8/12, Urząd Miejski w Gdańsku,  lub korzystając z elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP: ePUAP/UMGDA/SkrytkaESP.

Decyduje data wpływu dokumentu do Ogłaszającego konkurs.

Metryczka publikacji