- brak -
W przypadku wniosku dotyczącego drzew na terenach cmentarzy komunalnych:
- Podanie osoby uprawnionej, które powinno zawierać:
- imię, nazwisko, adres zamieszkania wnioskodawcy,
- przyczynę usunięcia lub przycięcia drzewa,
- lokalizację drzewa: nazwę cmentarza, imię i nazwisko osoby zmarłej pochowanej w rejonie cmentarza, datę zgonu.
W przypadku wniosku dotyczącego drzew na terenach zieleni i w pasach drogowych:
- Podanie osoby uprawnionej, które powinno zawierać:
- imię, nazwisko, adres zamieszkania wnioskodawcy,
- przyczynę usunięcia lub przycięcia drzewa,
- opis lokalizacji drzewa,
- szkic sytuacyjny (zalecane).
- nie dotyczy -
- nie dotyczy -
Po otrzymaniu wniosku i uzyskaniu niezbędnych informacji przez ZDiZ.
Pocztą na adres:
Gdański Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku,
ul. Partyzantów 36,
80-254 Gdańsk.
Bezpośrednio:
Kancelaria Gdańskiego Zarządu Dróg i Zieleni, 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 36, czynna: pn., wt., czw., pt. od 7.00 do 15.00, śr. od 7.00 do 16.30, tel. 58 341 20 41; fax 58 52 44 609.
Wnioskodawca otrzymuje odpowiedź pisemną na wskazany w podaniu adres.
Dział Utrzymania Zieleni
ul. Partyzantów 36,
80-254 Gdańsk
Kontakt z osobą prowadzącą sprawę: 58 524 45 66, budynek B, pok. 4.
- nie dotyczy -
- nie dotyczy -
- brak -